۱ شهریور ۱۴۰۱، ۵:۰۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84862760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر فرهنگ لبنان: رژیم صهیونیستی تنها زبان مقاومت و زور را می‌فهمد

تهران – ایرنا – وزیر فرهنگ دولت پیشبرد امور لبنان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره این کشور گفت: رژیم صهیونیستی تنها زبان مقاومت و زور را می‌فهمد.

به گزارش ایرنا از المنار، «وسام المرتضی» دوشنبه در پاسخ به بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که پیش‌تر گفته بود  هر جنگی با لبنان برای این کشور و شهروندان آن فاجعه بار خواهد بود، گفت: زمان آن فرا رسیده است که بدانید ما مردمی هستیم که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم و بر آن‌ها فائق می‌آییم.

وی افزود: هر تلاشی از سوی شما برای به خطر انداختن ثروت ما به هر نحوی، نه یک فاجعه، بلکه مصیبت و تباهی برای شما و رژیم غاصب شما که عاری از ارزش‌های انسانی است خواهد بود، رژیمی که تنها یک زبان را می‌فهمد و آن زبان مقاومت و قدرت است.

پیش‌تر روزنامه لبنانی «الاخبار» با اشاره به سخنان اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان در ترسیم «معادله آرامش یا تنش» در برخورد با رژیم صهیونیستی نوشته بود که حزب‌الله لبنان تمامی اقدامات لازم را برای مقابله با هرگونه اقدام غیرمنتظره از جانب رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده و در آمادگی به سر می‌برد.

روزنامه الاخبار در گزارش خود آورده است: ارتش اشغالگر اسرائیل طی چند روز گذشته تحرکات نظامی و امنیتی خود در منطقه شمالی (فلسطین اشغالی در مرز با لبنان) شدت بخشیده و از سواحل مرزی لبنان تا مناطق دور دست شمال فلسطین اشغالی تمرکز کرده است.

در همین حال «میکی لوی» رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) روز دوشنبه ضمن بازدید امنیتی از مناطق مرزی فلسطین اشغالی از ترس تهدیدات حزب‌الله، با افسران فرماندهی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی در مورد مرزهای دریایی با لبنان، گفت‌وگو کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha