۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۸
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 84862673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظرسنجی موسسه گالوپ: رنج مردم آمریکا بیشتر شده است

۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۸
کد خبر: 84862673
نظرسنجی موسسه گالوپ: رنج مردم آمریکا بیشتر شده است

تهران-ایرنا- در نظرسنجی موسسه گالوپ درصد آمریکایی‌های دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی بیشتر از سال‌های گذشته شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از راشا تودی، طی یک نظرسنجی که موسسه گالوپ نتایج آن را روز دوشنبه منتشر کرد، معلوم شده است که تعداد بیشتری از مردم آمریکا از مشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می‌کشند.

در آخرین نظرسنجی این موسسه درصد آمریکایی‌هایی که می‌گویند در وضعیت فعلی رنج می‌کشند، به ۵.۶ درصد افزایش یافته است که این مقدار نسبت به دوران رکورد اقتصادی سال ۲۰۰۸ و دوره شیوع کرونا در سال ۲۰۲۰ نیز بیشتر است.

گالوپ در پرسشنامه‌های خود سه شاخص کیفیت زندگی برای شرکت‌کنندگان با عناوین در حال پیشرفت، درحال مبارزه و در حال رنج تعیین کرد که تنها ۷درصد از مردم این کشور اعلام کردند که در طبقه پیشرفت قرار دارند. از میان شرکت‌کنندگان از هر ده نفر چهار نفر گفتند که در حال رنج کشیدن هستند.

در حالی که ۵۹ درصد از آمریکایی‌ها در نوامبر گذشته گفتند که در حال پیشرفت هستند، این تعداد از ماه جولای امسال به ۵۱ درصد کاهش یافته است.

افزایش آشکار وضعیت رنج در حالی رخ می‌دهد که نظرسنجی‌های متعدد نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها نسبت به وضعیت اقتصاد این کشور بدبین هستند و نگرانی اقتصادی را بالاتر از همه مسائل دیگر ارزیابی می‌کنند.

بایدن در مقابل افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی در سخنرانی‌های خود تنها به شعارهایی از قبیل افزایش قیمت پوتین بسنده کرده و سعی می‌کند افزایش قیمت‌ها را به گردن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و عملیات نظامی روسیه در اوکراین بیندازد.

تنها ۱۱ درصد از آمریکایی‌ها بر این باورند که پوتین مسئول قیمت‌های بالای بنزین است و محبوبیت بایدن همچنان در حال کاهش است و در نظرسنجی گالوپ در جولای به پایین ترین سطح خود یعنی ۳۸ درصد رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha