ایثار پزشکان، تداوم مجاهدت شهدا و ایثارگران است

شهر ری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: ایثار پزشکان در مبارزه با همه‌گیری کرونا، تداوم مجاهدت شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس را تداعی کرد.

به گزارش ایرنا ، عبدالله مرتضوی روز دوشنبه در آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت، پزشکان و فعالان درمان جامعه ایثارگری که با حضور جمعی ازخانواده‌های شهدا، مدیران ستادی و پزشکان شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حسینه شهدای منا این اداره کل برگزار شد با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان اظهار کرد:  حضور پررنگ و فداکارانه پزشکان و کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا را یادآور ایثار شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: ایثار پزشکان در مبارزه با همه‌گیری کرونا، تداوم مجاهدت شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، از شهیده «دکتر شیرین روحانی‌راد» شهید سلامت شهرستان پاکدشت به عنوان الگویی روشن از ایثار و مجاهدت پزشکان و کادر درمان کشور در دوران همه گیری کرونا در دفاع از سلامت ملت ایران یاد کرد و افزود: در شرایط اپیدمی بیماری منحوس کرونا از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری در کشورمان شاهد حضور پررنگ و فداکارانه پزشکان عزیز شاهد و ایثارگر در کنار تمامی مدافعان سلامت بوده‌ایم که با تلاش صادقانه و مخلصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس به کمک بیماران شتافتند و همانند هشت سال دفاع مقدس از جان مایه گذاشته و با خدمت و ایثار بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند.

 بیان داشت: شهدای مدافعان سلامت، جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا جایی که در راه دفاع از سلامت بندگان خدا و جامعه به لقاء‌الله پیوستند. شاهد جهادی مثال‌زدنی هستیم که توسط سفیدپوشانی رقم می‌خورد که در سراسر کشور و استان با تقدیم جان خویش برای سلامت جامعه تلاش می‌کنند.

در این مراسم از خانواده شهیدان دکتر شیرین روحانی راد، قدرت الله تقی زاده،رضایی کرماجانی و ولی الله رضایی از شهدای سلامت شهرستان های استان تهران تجلیل شد

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha