نقش آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین رسالت دانش آموزان بسیجی است

اراک- ایرنا- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: نقش آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین رسالت دانش آموزان بسیجی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،«مجتبی باستان» روز دوشنبه در آئین افتتاحیه طرح یاوران ولایت دانش آموزی دختر مقطع متوسطه اول افزود: دانش آموزان و فرهنگیان همواره در مقاطع مختلف انقلاب نقش مهم و اثرگذاری داشتند و امروز نیز تجربه موفق دفاع مقدس باید در گام دوم عملیاتی شود که دانش آموزان در این حوزه نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: دانش آموزان بسیجی بزرگترین سرمایه های آینده ساز کشور بوده و بسیاری از پیشرفت های گام دوم با دستان توانمند دانش آموزان دهه هشتادی و نودی حاصل می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور مهمترین رسالت دانش آموزان بسیجی را آمادگی برای نقش آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: بسیج دانش آموزی در این راستا نقشه راه تدوین کرده و با تکیه بر هیات های اندیشه ورز گام های بلندی را شروع کرده است.

باستان افزود: عرصه جهاد علمی از دیگر رسالت های دانش آموزان بسیجی بوده و به برکت دانش آموزان با انگیزه و انقلابی امروز نوجوانان در عرصه جهاد علمی حرف برای گفتن داشته و امروز دانش آموزان باید با سلاح علم، تقوا، بصیرت و خودسازی توطئه های دشمنان را در عرصه های مختلف خنثی کنند.

وی تاکید کرد: تربیت و پرورش مهمترین رکن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و امروز با کار تشکیلاتی، تربیتی، توانمندسازی و هویت بخشی می توان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام برداشت.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور خاطر نشان کرد: فعالیت هدفمند دانش آموزان در عرصه فضای مجازی با رویکرد جهاد تبیین و تولید محتوای فرهنگی این قشر مهم را از حالت انفعال در فضای مجازی خارج می کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha