۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 84862483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ میلیارد ریال گندم و جو احتکاری در پاکدشت کشف شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۷
کد خبر: 84862483
۶۰ میلیارد ریال گندم و جو احتکاری در پاکدشت کشف شد

پاکدشت- ایرنا- فرمانده انتظامی شرق استان گفت: ۵۲۰ تن گندم و جو احتکارشده به ارزش ۶۰میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان و امنیت اقتصادی استان در پاکدشت کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران در پس از کسب خبری مبنی بر احتکارگندم و جو در انباری در شهر پاکدشت، رسیدگی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره تعزیرات به محل مورد نظر اعزام و در بازدید از این انبار ۴۵۰تن گندم و ۷۰تن جو کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه در این خصوص پرونده ای تشکیل شد، افزود: ارزش اقلام کشف شده طبق نظر کارشناسان مربوطه، ۶۰میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار عزیزی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
فرمانده انتظامی پاکدشت نیز از کشف حدود ۵۵هزار لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس پاکدشت خبر داد.
سرهنگ نجم الدین مرادی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و حمایت از اقتصاد ملی، پلیس پاکدشت در پی کسب خبری مبنی بر  سوخت قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی های میدانی و حصول اطمینان از نگهداری سوخت قاچاق و پس از هماهنگی های قضایی به عمل آمده اکیپی از مامورین به محل اعزام  و در بازرسی از صورت گرفته ۵۵هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در خاتمه بیان داشت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش سوخت و اقلام کشف شده شامل تانکر ، پمپ و... بالغ بر ۳میلیارد ریال است که متهم پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت ۷ شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha