۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۱
کد خبر: 84862441
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۲۰۰ واحد مسکن برای محرومین در شهرستان جهرم آغاز شد

شیراز-ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: ساخت ۲۰۰ واحد مسکن برای نیازمندان شهرستان با تأمین اعتبار و زمین از سوی بنیاد مسکن، اعتبارات کمیته امداد و مددجویان و نیروهای جهادی آغاز شد.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: پروژه مسکن محرومین در شهرستان جهرم ویژه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال پیگیری است و هم اکنون چند واحد آن نیز در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه طی سه ساله آینده باید ۲۰۰ مسکن ویژه محرومین در شهرستان جهرم ساخته شود، بیان کرد: این تعدد به همت گروه‌های جهادی انجام می‌شود که قبلاً نیز در سایر مناطق محروم جهرم چون روستاهای باباعرب، رنجکو، بخش سیمکان و صادق‌آباد تجربه ساخت مسکن دارند.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن محرومان را در شهرستان به جد پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: این مسکن‌ها به دلیل حداقل نیروی انسانی بسیار مقرون به صرفه هستند و تا پایان سال ساخت ۴ فقره آن به اتمام می‌رسد.

تقدیر از خبرنگاران

احمدی جابری ابراز کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، همواره در فضای مجازی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی است و یکی از وظایف اصحاب رسانه ایجاد فضای امید، پویایی و نشاط در برابر دشمنان است.

وی اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه ها در انعکاس اخبار شهرستان جهرم تلاش شبانه‌روزی می‌کنند و در انعکاس بیان حقایق رسالت مهمی بر عهده دارند.

رزمایش محرومیت زدایی

وی افزود: رزمایش‌های محرومیت زدایی و خدمت رسانی بسیج رزمایش جهادی دامپزشکی با عنوان سردار شهید عبداله اسکندری و با شعار خدمت بی‌منت در کنار عشایر، همزمان با چند نقطه دیگر استان فارس، در شهرستان جهرم نیز طی سه روز برگزار شد.

وی بیان کرد: این رزمایش با حضور ۳۰ نفر از جهادگران بسیجی دانشجو در قالب ۷ تیم از دانشگاه‌های استان و سراسر کشور به ویژه دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز برای انجام خدمات دامپزشکی رایگان به ۶ هزار ۶۰۰ رأس دام عشایر و مناطق روستایی محروم کوهک، پشت کوه، قلعه تبر و خانه نهر شهرستان جهرم انجام گرفت.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha