دومین جشنواره «عدالت و رسانه» آذربایجان غربی با شناخت نفرات برتر پایان یافت

مهاباد - ایرنا - آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره عدالت و رسانه آذربایجان غربی روز دوشنبه با حضور سخنگوی قوه قضاییه برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، این مراسم روز دوشنبه در اداره کل دادگستری آذربایجان غربی و با حضور جمعی از مسوولان، وکلا و اصحاب رسانه برگزار شد و از نفرات برتر این جشنواره با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدایای نقدی تجلیل شد.  

دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه و عدالت  آذربایجان غربی در آیین اختتامیه این مراسم اظهار کرد: در مجموع ۱۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

اکبر تایوغ گفت: این جشنواره در بخش‌های خبر، یادداشت، گزارش خبری و گزارش تصویری برگزار و پس از ۴۰ ساعت کار کارشناسی هیات داوران، آثار برتر هر بخش مشخص شدند.  

بخش خبر 

 در بخش خبر رقیه وکیلی از خبرگزاری فارس عنوان نخست را بدست آورد و بیوک آقایی از باشگاه خبرنگاران جوان و سونیا بدیع خبرگزاری بسیج نیز به ترتیب دوم و سوم شدند در این بخش نیما سعیدی اقدم از ایرنای مرکز ارومیه نیز شایسته تقدیر معرفی شد.  

دومین جشنواره «عدالت و رسانه» آذربایجان غربی با شناخت نفرات برتر پایان یافت

بخش یادداشت 

 در بخش یادداشت شاهین سپهراد خبرنگار ایرنای مرکز ارومیه عنوان اول را بدست آورد، علی اصغر تمن از پایگاه خبری آروم نیوز دوم شد و مرتضی حیدری مرنگلو از خبرگزاری پانا نیز به مقام سوم رسید؛ در این بخش نیز یادداشت منوچهر صمدی خبرنگار ایرنای مهاباد شایسته تقدیر شناخته شد.  

بخش گزارش خبری 

در بخش گزارش مکتوب، هادی خیری از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد مقام اول را کسب کرد و جمیل آزادمنش خبرنگار ایرنای دفتر مهاباد و سکینه اسمی خبرنگار موسسه تحلیل بازار فردا به ترتیب دوم و سوم شدند؛ در این بخش اثر تانیا شعفی از خبرگزاری کردپرس مهاباد شایسته تقدیر معرفی شد.  

بخش گزارش تصویری 

در بخش گزارش تصویری امید شکریازی، زیبا محمدی و محمد اسدزاده هر سه از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و گزارش نجیب عبد مجدی از هانا خبر شایسته تقدیر شناخته شد.  

دومین جشنواره «عدالت و رسانه» آذربایجان غربی با شناخت نفرات برتر پایان یافت

رسانه‌های برتر 

در بخش خبرگزاری های برتر نیز خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی عنوان نخست را بدست آورد و در بخش رسانه‌های مجازی نیز خبرگزاری فارس، ایرنا و ایلنا عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.  

همچنین در بخش رسانه های مکتوب، هفته نامه چی چست اول شد و روزنامه کار و کارگر و روزنامه آبشار نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.  

عنوان خبرنگاران برتر نیز به ترتیب به المیرا عسگری زاد از ایسنا، نصیبه نیکزاد از تسنیم و پیام نوروزی از روزنامه آراز رسید.  

به گزارش ایرنا، پیش از اعلام نفرات برتر این جشنواره، جواد زاهدی به عنوان رییس هیات داوران بیانیه داوران را قرائت کرد.  

دومین جشنواره رسانه و عدالت آذربایجان غربی در هشت محور امسال برگزار شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha