خبرنگاران ایرنا چهار عنوان برتر جشنواره عدالت و رسانه آذربایجان غربی را کسب کردند

مهاباد - ایرنا - خبرنگاران مرکز ارومیه و دفتر مهاباد توانستند چهار عنوان برتر دومین جشنواره عدالت و رسانه دادگستری استان آذربایجان غربی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز دوشنبه در اداره کل دادگستری آذربایجان غربی و با حضور سخنگوی قوه قضاییه برگزار شد، نفرات برتر بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش یادداشت شاهین سپهراد خبرنگار مرکز ارومیه با یادداشتی با عنوان «مدیریت افکار عمومی؛ حلقه گمشده در مبارزه فساد» جایزه نخست را کسب کرد و یادداشت منوچهر صمدی رییس ایرنا دفتر مهاباد هم با عنوان «مشکلات زیست محیطی شهرک صنعتی مهاباد و وعده های تکراری» شایسته تقدیر شناخته شده و لوح تقدیر دریافت کرد.

در بخش گزارش، جمیل آزادمنش خبرنگار ایرنا دفتر مهاباد با گزارشی با عنوان «محکومیت لفظی جنگ سگ‌ها در مهاباد و برخورد قانونی بی نتیجه» عنوان دوم این بخش را به خود اختصاص داد.

خبرنگاران ایرنا چهار عنوان برتر جشنواره عدالت و رسانه آذربایجان غربی کسب کردند

در محور خبر نیز نیما سعیدی اقدم خبرنگار مرکز ارومیه با خبری تحت عنوان «نزاع طایفه ای در آذربایجان غربی بعداز ۳۶ سال به سازش ختم شد» توانست شایسته تقدیر شناخته شده و لوح تقدیر دریافت کند.

در دومین جشنواره رسالت و عدالت آذربایجان غربی همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز این استان هم توانست در بخش رسانه‌های مجازی عنوان دوم را کسب کند که لوح تقدیر ابن بخش هم به مجید سلیمانی رییس ایرنا مرکز ارومیه اعطا شد.

دومین جشنواره رسانه و عدالت آذربایجان غربی در هشت محور امسال برگزار شد که در مجموع ۱۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده‌ بود.

محور این جشنواره براساس آثار تهیه شده با محوریت عدالت بود که هیات داوران پس از ۴۰ ساعت تلاش آثار برگزیده را در بخش خبر، گزارش خبری، یادداشت و گزارش تصویری انتخاب کردند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha