دولت سیزدهم در یکسال گذشته حدود چهار هزار شغل در بابل ایجاد کرد

ساری - ایرنا - فرماندار بابل گفت: دولت سیزدهم در یکسال اخیر در حوزه اشتغال پایدار نزدیک به چهار هزار شغل در بابل ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ قاسم عزیز زاده گرجی دوشنبه در نشست خبری بیان کرد:  عملیات اجرایی ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن که هر واحد آن ۸۵ متری می باشد، همزمان با هفته دولت در بابل آغاز می شود و این واحدها در اختیار افرادی قرار می گیرد که فرایند ثبت نام آنها انجام شده است.

فرماندار بابل گفت: فاز دوم احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بابل بعد از نهایی شدن دریافت زمین در مناطق دیگر شهرستان بابل وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

عزیززاده گرجی افزود: در هفته دولت ۴۴ طرح تولیدی، کشاورزی، آموزشی و زیرساختی در بابل با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح می شود .

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی ۱۶ طرح با اعتبار ۴۳۱ میلیارد تومان در هفته دولت در بابل آغاز می‌شود.

فرماندار بابل بیان کرد: کلنگ زنی سد سجادرود در بندپی شرقی بابل و آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی از جمله طرح‌های مهم هفته دولت است که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود .

عزیز زاده گرجی افزود: همچنین دولت برای گروه های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در مناطق محروم در یک سال اخیر ۹۸ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره پرداخت کرده است .
 شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha