۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84862158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۷ پروژه توزیع برق در خراسان جنوبی آماده بهره‌برداری است

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۱۲۷ پروژه صنعت برق استان با اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، مهدی دادگر اظهار داشت: یک سال از عمر دولت مردمی سیزدهم گذشت و در این مدت برای رفع محرومیت از استان و توجه ویژه به این منطقه، خدمات و اقدامات خوبی انجام شد.

وی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح صنعت برق در حوزه‌های احداث شبکه و تامین برق، ترمیم و اصلاح شبکه، روشنایی معابر، احداث نیروگاه خورشیدی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، توسعه شبکه سایت‌های نهضت ملی مسکن و برق‌رسانی به ۲ روستای جدید در شهرستان درمیان و بشرویه پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۵۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۴۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۵۵ ترانسفورماتور احداث شده است.

وی گفت: با بهره‌برداری از ۱۲۷ پروژه هفته دولت، حدود ۱۸ هزار خانوار از ثمرات و نتایج آن منتفع می‌شوند.

دادگر بیان کرد: وسعت زیاد، کویری و صعب‌العبور بودن برخی مناطق خراسان جنوبی یکی از سختی‌های خدمات‌دهی در حوزه برق است.

وی خدمات صورت گرفته در این استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته برای بهره‌مندی همه مردم خطه پهناور خراسان جنوبی از برق پایدار و باکیفیت قدردانی می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha