۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84862027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ پروژه صنعتی در کردستان افتتاح می شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۱۰ پروژه صنعتی با اشتغالزایی ۲۸۰ نفر در این استان افتتاح می‌شود.

بختیار خلیقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفته دولت ۱۰ پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری حدود ۲ هزار میلیارد ریال با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این تعداد پروژه در شهرستان های بیجار، بانه، سنندج، مریوان، قروه و دهگلان است که با افتتاح آنها برای ۲۸۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: این ۱۰ پروژه در زمینه‌های کنسانتره آهن، مینی لودر، لوله پلی اتیلن و پلی پرو پیلن، خود تراش پلاستیکی، لوازم خانگی، روغن پایه تصفیه مجدد، چراغ و لامپ ال ای دی و شکل دهی ورق است.

وی یادآور شد: ایجاد تصویر مطلوب از عملکرد دولت بنابر اقدامات مفیدی که دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم برای بحث تولید و اشتغال آفرینی، تقویت و انسجام وحدت ملی بین تمام تشکل های مجموعه صمت، امیدآفرینی برای تشکل‌های مجموعه صمت و تشریح خدمات و دستاوردهای یکساله دولتمردان سیزدهم و برنامه‌های آتی در استان  از جمله اهداف اجرایی گرامیداشت هفته دولت در زمینه تولید و تجارت است.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha