۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84861988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت در سوادکوه شمالی افتتاح می‌شود

ساری - ایرنا - فرماندار سوادکوه شمالی گفت که امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۳۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری حدود ۸۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی ۲۱۰ نفر در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

علی پیرفلک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از استخر سرپوشیده با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان، دیوار حفاظتی در ۶ نقطه از سطح شهر با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد تومان، اجرای روکش آسفالت راه روستایی به طول سه کیلومتر و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان مهم ترین طرح های آماده افتتاح در سوادکوه شمالی یاد کرد.

وی گفت که در هفته دولت همچنین طرح های اشتغال زایی کمیته امداد و بهزیستی ، مسکن مددجویی ، فیبر نوری، طرح هادی روستایی و کانال هدایت آب کشاوری هم افتتاح می شود.

فرماندار سوادکوه شمالی برگزاری آئین بزرگداشت شهدای دولت و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، دیدار با امام جمعه ، فاتحه خوانی و گل افشانی مزار شهدا، ارائه عملکرد دولت در تریبون نماز جمعه و برپایی میز خدمت، رزمایش مبارزه با مگس مدیترانه ای، مسابقات ورزشی در حوزه بانوان و آقایان را از برنامه های هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد.

وی با اعلام این که در هفته دولت پنج پروژه نیز با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود ، گفت : با افتتاح این طرح ها برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

پیرفلک از منطقه نمونه گردشگری اندرگلی با پیش بینی اعتبار ۸۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر به عنوان مهم ترین طرحی یاد کرد که طی هفته دولت کلنگ ساختش به زمین زده می شود.

وی گفت که در این هفته ساخت مخزن آب آشامیدنی ۳۰۰ متر مکعبی در ۲ روستا و عملیات اجرایی فیبر نوری در شهرستان سوادکوه شمالی آغاز می شود.

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان این که هفته دولت یادآور شهیدانی است که در عرصه خدمت به نظام و مردم جانشان را از دست دادند، گفت : آنان این مسیر را هموار کردند تا ما بدون دغدغه و آرامش به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی افزود : شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزارانی از بطن جامعه بودند که خدمت صادقانه و بی منت به مردم، سادگی و بی آلایش بودن، جلوگیری از هرگونه تشریفاتی را که بین دولت و مردم فاصله می اندازد ، سرلوحه کار و هدف آنان بود.

پیرفلک با بیان اینکه به تعبیر امام راحل ( ره) شهیدان رجایی و باهنر الگویی تمام عیار و نماد دولت جهادی و انقلابی بودند، گفت : امروزه دولت سیزدهم  تمام تلاش خود را به کارگیری می کند تا ادامه دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر باشد ما هم در بدنه دولت تلاش می کنیم تا امید، آرامش و نشاط را در نزد مردم ایجاد کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha