۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 84861932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محافظه‌کاران انگلیس خواستار آماده‌باش برای مقابله با بحران انرژی شدند

تهران-ایرنا- تارنمای اکسپرس نوشت: نمایندگان محافظه کار پارلمان انگلیس خواستار آن هستند که با آمادگی در مقابله با بحران انرژی، مانع استفاده  ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از این بحران علیه غرب شوند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، اکسپرس نوشت: محافظه کاران انگلیسی می گویند رئیس‌جمهور روسیه با بالا بردن قیمت‌های انرژی و ایجاد کمبود گاز در زمستان،  قبل از این که ارتش این کشور شکست بخورد، روی اختلافات بین انگلیس و کشورهای اتحادیه اروپا شرط‌بندی کرده است.

شبکه محیط زیست محافظه کاران (CEN) ،انجمن مستقل برای محافظه کاران در انگلیس و سراسر جهان است که از به صفر رساندن کربن، بازسازی طبیعت و امنیت منابع حمایت می کنند، خواستار برنامه های فشرده ای برای افزایش بهره وری انرژی در انگلیس با هدف کاهش این بحران، از جمله از طریق عایق کاری خانه ها و کاهش اتلاف انرژی شده است.

«سالین ساکسبی» (Selaine Saxby) نماینده محافظه کار پارلمان انگلیس گفت: پوتین جنگ اقتصادی علیه انگلیس و اروپا به راه انداخته تا آنها را به خاطر حمایت از اوکراین تنبیه کند. اگر روسیه عرضه گاز خود به اروپا را متوقف کند ما حتی با صورتحساب های انرژی بالاتری مواجه خواهیم شد و شاهدقطعی برق و سهمینه بندی در زمستان خواهیم بود.

وی افزود: کرملین در حال قمار کردن بر سر این مساله است که قبل از این تحریم ها برای توقف ماشین جنگی روسیه به این کشور آسیب برساند بحران انرژی ما را از پا در خواهد آورد. اما با عایق کاری خانه ها درانگلیس و کاهش هدر رفت انرژی ما می توانیم در صرفه جویی گاز اقدام کنیم و قبوض را در فصل زمستان امسال کاهش دهیم و به این ترتیب پوتین را در بازی که خودش آغاز کرده شکست بدهیم.

انجمن شبکه محیط زیست محافظه کاران انگلیس می گوید  یک میلیون پوند سرمایه گذاری بیشتر کمک می کند انتشار گازی دی اکسید کربن کاهش یافته و فقر سوخت از بین برود و این امر می تواند به عایق کاری بیش از یک میلیون خانه در زمستان امسال کمک کند.

این انجمن برآورد کرده که عایق کاری دیوارهای اتاق های زیرشیروانی و حفره های دیوار می تواند به طور متوسط به ترتیب ۴۶۴ و ۵۱۲ پوند در صرفه جویی انرژی نقش داشته باشد.

تدابیری برای هدر رفتن گرما می تواند به کاهش صورتحساب ها به میزان هشت درصد کمک کند و براورد کارشناسان نشان می دهد که نمی از خانواده های انگلیسی ممکن است تنظیمات درستی در استفاده از دستگاه های گرمایشی نداشته باشند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha