اقدامات نظام و خدمات یکساله دولت برای مردم تبیین شود

ساری - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اقدامات شبانه روزی و جهادی دولت سیزدهم در استان گفت : این خدمات می بایست برای مردم بازگو شود تا همه از کارکرد نظام و دولت مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت افزود : دولت سیزدهم بنا دارد تا با اقداماتی که انجام می دهد امید مردم را حفظ کند و زندگی مردم را سامان بدهد .

وی ادامه داد : تلاش دولت سیزدهم معطوف به این موضوع است که امیدواری مردم به آینده را افزایش دهد تا بدینگونه نشاط اجتماعی را در جامعه ترویج و گسترش بیابد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از هفته دولت به عنوان فرصتی مناسب برای بازگو کردن کارکردها و اقدامات دولت برای مردم دانست و گفت : با بهره گیری از ظرفیت های موجود در بخش فضای مجازی و رسانه ها این دستاوردهای دولت پوشش داده شود و به مردم اطلاع رسانی های لازم انجام شود .

وی در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در مازندران اعلام کرد : مراسم گرامیداشت این شهدا هشتم شهریور ماه در مسجد امام رضا (ع) بوستان ولایت ساری با سخنرانی استاندار مازندران برگزار می شود .

به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران شهید رجایی رئیس جمهوری که در ۲۸ روز  مسوولیتش خدماتی را به مردم آن زمان ارائه کرد که بعد از گذشت سالها از شهادتش همچنان اثرات این خدمات را جامعه احساس می کنند . 

وی گفت : شهیدان رجایی و باهنر الگوهای خدمتگزاری به مردم محسوب می شوند که مراسم بزرگداشت آنها تلاشی برای معرفی خدمات این شهداست . 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به اینکه مردم صاحبان انقلاب هستند ، ادامه داد : نظام مکلف به انجام امور برای خدمت رسانی به مردم است که این چتر خدمات رسانی باید فراگیرتر شود.

وی افزود : در این راستا دولت سیزدهم برنامه های خوبی را برای برقراری عدالت در ارائه خدمات دهی در کشور پیاده کرده است تا از این طریق امیدآفرینی را در میان مردم ایجاد و افزایش دهد. 

هفته دولت دریک نگاه

به گزارش ایرنا، انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

علت نام‌گذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور، عهده‌دار امور شد. این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha