مسابقات چهار جانبه والیبال با حضور تیم‌های لیگ برتری در گرگان

گرگان - ایرنا - رییس هیات والیبال گلستان گفت: دومین دوره مسابقات والیبال چهار جانبه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور تیم‌های لیگ برتری در گرگان برگزار می‌شود.

عیسی سنگدوینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مسابقات به نوعی رقابت‌های تدارکاتی تیم‌ها پیش از شروع مسابقات لیگ برتر در فصل جدید محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: رقابت‌های این دوره از هشتم تا دهم شهریور ماه سال جاری با حضور تیم‌های پاس گرگان، هورسان رامسر، سایپا تهران و شهرداری گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد تا رده‌بندی چهار تیم مشخص شود.

رییس هیات والیبال گلستان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در مسابقه اول روز نخست تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و سایپا تهران با هم دیدار خواهند کرد و مسابقه دوم بین تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر انجام می‌شود.

سنگدوینی افزود: مسابفه نخست روز دوم بین تیم‌های «هورسان» رامسر و شهرداری گنبدکاووس برگزار خواهد شد و در دومین مسابقه این روز تیم‌های پاس گرگان و سایپا تهران به مصاف هم می‌روند.

وی ادامه داد: سومین و آخرین روز این رقابت‌ها با مسابقه بین دو تیم هورسان رامسر و سایپا تهران آغاز و با مسابقه بین تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس به پایان خواهد رسید.

وی یادآور شد: بازی‌های اول این رقابت‌ها ساعت ۱۵ و مسابقه دوم ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

گلستان از مهدهای والیبال کشور است که این رشته بین مردم این استان به ویژه ترکمن‌ها و اهل سنت طرفداران بیشماری دارد، به طوری که در مراسم‌های مختلف از جمله عروسی‌ها شاهد برگزاری مسابقات دوستانه در زمین خاکی اطراف محل عروسی هستیم.

تیم‌های والیبال پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس دو نماینده و سهمیه گلستان در لیگ برتر هستند و هر ۲ تیم در فصل گذشته در بین هشت تیم مرحله پلی‌آف قرار گرفتند.

تیم پاس گرگان در فصل گذشته که برای اولین بار به لیگ برتر راه یافته بود و بازیکن این تیم همگی سرباز بودند، در رده‌بندی پایانی با کسب جایگاه پنجم و بالاتر از تیم شهرداری گنبدکاووس قرار گرفت و گنبدی‌ها هشتم شدند.

فرهاد قائمی، صابر کاظمی، آرمان صالحی، رسول آق‌چلی، اسماعیل مسافر و احسان دانش‌دوست به عنوان بازیکنان ملی‌پوش گلستانی‌ در دهه اخیر بوده و هستند.

همچنین عظیم جزیده سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران که در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در کشور ترکیه به مقام قهرمانی دست یافت از گلستان و سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس است.

مسافر و دانش‌دوست هم بازیکنان گلستانی در تیم ملی «ب» در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بودند.

همچنین صابر کاظمی دیگر والیبالیست ملی‌پوش گلستانی در مسابقات دوستانه و معتبر «واگنر» لهستان عنوان بهترین زننده سرویس را به خود اختصاص داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha