استاندار: کرمانشاه بعد از سفر رییس جمهور به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به تصویب ۲۰۰ طرح با بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر استانی رییس جمهور، گفت: بعد از این سفر و توزیع اعتبارات، استان کرمانشاه به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بهمن امیری‌مقدم» عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان در سالن اجتماعات سازمان برنامه و بودجه، سفر استانی دولت به کرمانشاه را پر از خیر و برکت دانست و افزود: بخش زیادی از اعتبارات مربوط به این سفر وارد استان شده و با اولویت پروژه های نیمه تمام در اختیار دستگاه های متولی قرار می گیرد.

وی همچنین از دیگر برکات سفر رییس جمهور را رسیدگی به ۱۵۰ هزار نامه و تماس تلفنی با سامانه ۱۱۱ اعلام کرد و گفت: تمام نامه ها برای رسیدگی به تفکیک در اختیار دستگاه های مربوطه قرار می گیرد و از ادارات و سازمان ها درخواست می کنم که سریعتر به این نامه ها رسیدگی کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه بیشترین درخواست مردم استان در نامه ها را مشکلات اقتصادی، شغل و تسهیلات بانکی اعلام کرد و از بانک ها خواست در زمینه اعطای تسهیلات و تامین منابع برای ایجاد شغل در استان همکاری بیشتری داشته باشند.

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: در هفته دولت امسال ۲۶۴ پروژه عمرانی با یک هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود.

به گفته وی در هفته دولت امسال همچنین یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی با پنج هزار و ۹۰۰ نفر اشتغالزایی در استان کرمانشاه افتتاح می شود.

 مدیران عملکرد دولت را اطلاع رسانی کنند

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش با اشاره به یکسالگی عمر دولت سیزدهم، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست عملکرد دستگاه متبوع خود را از طریق رسانه های رسمی به اطلاع مردم برسانند.

امیری مقدم یکی از رویکردهای دولت را ارتباط مستقیم با مردم اعلام کرد و از ادارات خواست میزهای ارتباطات مردمی خود را که سابق میز خدمت بود فعالتر کنند و در حاشیه برگزاری نماز جمعه نیز این میزها را فعال نمایند.

وی با بیان اینکه دولت صادقانه به دنبال رفع مشکلات مردم است، گفت: مدیرانی که در راستای رفع مشکلات مردم مانع تراشی کنند حتما جابجا می شوند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه همچنین از مدیران دولت سیزدهم خواست در انتصابات به دنبال رفع مشکلات مردم و افزایش کارآمدی و اقتدار دولت باشند.

مدیران روابط عمومی ها را فعال کنند

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه روابط عمومی دستگاه های اجرایی را در انعکاس فعالیت های دولت بسیار موثر دانست و از مدیران خواست روابط عمومی هایی که نمی توانند زحمات دستگاه ها را به اطلاع مردم برسانند، جابجا کنند.

امیری مقدم با تاکید بر اینکه ما آمادگی آموزش روابط عمومی ها را داریم از مدیران خواست از این افراد نیز کار بخواهند و به ایجاد جو نشاط و امید در استان کمک نمایند.

وی از تلاش خبرنگاران نیز قدردانی کرد و گفت: از اصحاب رسانه می خواهم در کنار مطالبه گری، راهکار برای رفع مشکلات نیز ارائه دهند.

استاندار کرمانشاه از عموم مردم و هیات های مذهبی در برگزاری مراسم های دهه اول ماه محرم نیز قدردانی کرد و گفت: فضای معنوی خوبی در استان ایجاد شده و مردم استان تا پایان ماه صفر همچنان عزادار هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha