۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84861386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز اردبیل دایر می‌شود

۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبر: 84861386
دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز اردبیل دایر می‌شود

اردبیل-ایرنا- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل، رضوان باقلاچی در نشست نقد برنامه‌های بزرگداشت روز شیخ صفی‌الدین اردبیلی اظهار کرد: دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز اردبیل دایر خواهد شد که با دایر کردن این دبیرخانه و اخذ نظرات موثر، شاهد برگزاری موفق‌تر برنامه‌های روز اردبیل خواهیم بود.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شیخ صفی‌الدین اردبیلی، پوستر و کتاب شرح صفا در وصف تعالیم و زندگی‌نامه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، به استان‌های دیگر کشور ارسال شد.

برگزاری ۴۷ برنامه رسمی به‌مناسبت بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی

توحید دلاور قوام، دبیر برنامه‌های بزرگداشت روز شیخ صفی‌الدین اردبیلی نیز در این نشست گفت: ۴۷ برنامه رسمی به‌مناسبت بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی در کل نقاط استان اردبیل و شهرستان‌ها برگزار شد و در مکان‌های مختلف و از سوی تشکل‌های استان نیز برگزاری برنامه‌هایی با تولید محتوا، قابل توجه بود.

وی ادامه داد: در جریان اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شیخ صفی‌الدین اردبیلی از حضور نخبگان فلسفی و اندیشمندان عرفان در برنامه‌ها استفاده شد.

دلاور قوام بیان کرد: احیای کلاه قزلباش‌ها و سنت طشت‌گذاری زمان شیخ صفی‌الدین اردبیلی، به‌عنوان کارهای شاخص برنامه‌های این روز بود.

 در این نشست که با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، هر یک از اعضا نظرات خود را در خصوص اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها در سال‌های آینده بیان کردند. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha