۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۱
کد خبرنگار: 2749
کد خبر: 84861385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ هزار لرستانی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت‌نام کردند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: تاکنون ۲۸ هزار لرستانی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید کشکولی روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان لرستان اظهار کرد: تعدادی از موکب‌ها در کشور عراق درخواست کردند که برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به مدت ۱۵ روز در راستای خدمت‌رسانی به زوار اربعین با آنان همکاری کنند، که انتظار می‌رود مدیران همکاری لازم را با آنان داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به عدم تخصیص بودجه و اعتبار نیاز است که کمیته‌های ۱۷ گانه و دستگاه‌های اجرایی از محل اعتبارات و منابع خود نسبت به تامین منابع برای مواکب اقدام کنند.  

کشکولی با اشاره به محددیت‌های حمل‌ ونقل و پیش‌بینی حضور پنج میلیون نفر زائر حسینی در اربعین در لرستان افزود: ۲ موکب فعال در ورودی و خروجی شهر خرم‌آباد آماده خدمت رسانی به مردم می‌باشد، ۱۳ روز قبل از اربعین موکب‌ها در داخل لرستان، مرز مهران و کشور عراق ایجاد خواهند شد.

وی ادامه داد: محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه اواخر هفته جاری به همراه معاونان به لرستان سفر خواهد کرد که همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تجهیز امکانات ضروری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha