همدانی: استقلال تنوع تاکتیکی زیادی دارد/ داوری‌ها نگران‌کننده است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از اتفاقات خوبی که می‌تواند با حضور مهاجمان زیاد در استقلال رخ دهد، تنوع تاکتیکی است و سرمربی تیم می‌تواند به راحتی می‌تواند بازیکنان مختلفی را به کار گیرد.

«ستار همدانی» سه‌شبنه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد و باید به ریکاردو ساپینتو فرصت داد تا بتواند افکار تاکتیکی خود را به طور کامل پیاده کند.

وی افزود: استقلال در هفته اول لیگ به سپاهان باخت؛ این شکست در شروع بازی‌ها رخ داد درصورتی‌که اگر بازی اول کمی سبک‌تر می‌بود آبی‌پوشان الان در صدر جدول قرار داشتند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: این درست که استقلال در فصل جدید مهاجمان زیادی در اختیار دارد اما برخی نفرات همچون مهدی قایدی و محمد محبی توانایی بازی در خط حمله را دارند، البته باید این را در نظر داشت بازیکنان این منطقه براساس سیاست و استراتژی خاصی خریداری شدند.

وی تاکید کرد: برد ملوان به آبی‌پوشان کمک می‌کند تا در ادامه بازی‌ها با روحیه بیشتری به مصاف رقبای خود بروند. با این برد بازیکنان با انگیزه بیشتری به مصاف مس کرمان می‌روند.

بازیکن اسبق استقلال نحوه قضاوت داوران را در فصل جدید نگران‌کننده خواند و گفت: امیدوارم در این فصل اشتباهات داوران کمتر شود چرا که اشتباهات داوری نه تنها به کاهش کیفیت بازی‌ها منجر می‌شود بلکه تمرکز تیم‌ها را هم بر هم می‌زند.

تیم فوتبال استقلال در نخستین بازی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر برابر سپاهان تن به شکست داد اما در بازی دوم برابر ملوان با نتیجه سه بر یک پیروز شد و پنجشنبه هفته جاری در تهران پذیرای مس کرمان است.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha