نماینده ولی فقیه در لرستان: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد مسوولان است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد مسوولان است تا نقاط قوت را تقویت و ضعف ها را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: حرکت شهیدان رجایی و باهنر در راستای عدالت، آرمان طلبی، ارزش های دینی و نفی تبعیض بوده است که برای جایگزینی ضوابط بجای روابط و نفی قومیت گرایی تلاش کردند.

وی گفت: آنها مخلصانه کار کردند و نامشان برای همیشه در انقلاب اسلامی ماندگار شد امروز نیز اداره کشور با توطئه‌های دشمنان بسیار سخت است و برای موفقیت در این وظیفه سنگین تلاش خواهیم کرد.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه مساله اقتصاد، اشتغال و تولید مبتنی بر دانش بنیان در اولویت کشور قرار دارد ادامه داد: باید مجموعه کارگاه و کارخانه هایی را که در حال تولید هستند حفظ و مشکلات آنان را برطرف کرد تا به سمت اشتغال آفرینی و رفع بیکاری حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: ایجاد کارخانه و صنایعی که بتواند مشکلات را برطرف کند ضروری است همچنین تعامل و ارتباط با ائمه جمعه و جماعات مهم می‌باشد چراکه دولت‌ها یکی پس از دیگری آمده و گذر کردند اما ائمه جمعه روزهای سختی را سپری کرده اند و انتظار می‌رود تعامل و ارتباط با آنان بیشتر شود.

وی گفت: شورای اداری فراگیر و تاثیرگذارترین جلسه بین کمیته ها و شوراها و وظیفه آن هم خدمتگذاری به مردم می‌باشد که این مهم مورد تاکید خداوند و پیشوایان معصوم است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha