۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84861257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمرینات رشته قایقرانی با کاهش آب سدها در همدان به استخر عباس آباد منتقل شد

همدان- ایرنا- رییس هیات قایقرانی استان همدان گفت: کاهش چشمگیر سطح آب سدها باعث شد تا فعالیت قایقرانی که از پرافتخارترین ورزش‌های استان همدان در سطوح جهانی و المپیک محسوب می شود به استخر مجموعه عباس آباد انتقال داده شود.

مهران حاجیان روز یک‌شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: با صرف هزینه توانستیم کانکس‌های مخصوص نگهداری قایق‌های حرفه‌ای را با ایجاد سکوی مجهز در استخر عباس آباد مستقر کنیم.

وی اضافه کرد: هر چند این اقدام بسیار سخت و با تلاش مجموعه قایقرانی استان انجام شد اما فرصت بسیار خوبی را برای تمرین قایقرانان فراهم کرده است.

حاجیان با اشاره به اینکه سد آبشینه و اکباتان به عنوان مکان‌های مناسب تمرین قایقرانان به دلیل کمبود آب امکان فعالیت را ندارد، گفت: در حال آماده‌سازی شرایط استخر کوثر با مشارکت بخش خصوصی برای فعال کردن رشته‌های قایقرانی هستیم.

وی افزود: هیات قایقرانی از هر زیرساختی برای فعالیت قایقرانان استان همدان استفاده می‌کند و در تلاش هستیم تا قایقرانان بهترین شرایط تمرینی را داشته باشند.

وی اظهار داشت: قایقرانی این استان در سال‌های گذشته همواره و به واسطه حضور استعدادها صاحب مدال‌های رنگارنگ ملی و بین المللی شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در المپیک آینده را در رشته قایقرانی هدفگذاری کرده‌ایم و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

استان همدان یکی از قطب‌های اصلی قایقرانی کشور است و اکنون ۱۲۰ قایقران به صورت حرفه‌ای در این ورزش فعالیت می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha