به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از بکارگیری نیروهای جوان بانک جهت برگزاری و تدریس دوره های آموزشی، گفت: همکاران باید با شرکت در دوره های آموزش های تخصصی و برنامه ریزی صحیح، بازار هدف را شناسایی و خدمات بانک را معرفی کنند.
در ادامه مجید طلایی رئیس اداره تحقیقات و مطالعات بازار به عنوان مدرس این دوره بازاریابی را به عنوان قلب تپنده و موتور محرک بانک ها بیان کرد و گفت: همکاران باید با رصد دائمی بازار، آگاهی از نیاز جامعه و مشتریان، موجب ارتقا بهره وری بخش های دیگر و در نهایت بانک شوند.
ارائه تعاریف دقیق بازاریابی نوآورانه، انواع بازاریابی، استراتژی های بازاریابی، سهم بازار و محصولات بانک از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بوده است.
*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.
نظر شما