۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبر: 84861034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مارتینز: وقتی لوکاکو در چلسی بود هر روز با او حرف می‌زدم

تهران- ایرنا- ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر گفت: وقتی که روملو لوکاکو در تیم چلسی حضور داشت، تقریبا هر روز با یکدیگر حرف می زدیم.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت گل، تیم فوتبال اینتر شب گذشته موفق شد لا اسپزیا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. گل اول این دیدار روی همکاری بسیار زیبای لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو بدست آمد. مارتینز که از بازگشت لوکاکو به اینتر بسیار خوسحال است، در این خصوص گفت: خیلی خوشحالم که او برگشت. لوکاکو گفت باید با همه بجنگیم. او به ما کمک می‌کند و ما در کنار او به مبارزه ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد:‌ ما از لحظه خروج او هر روز در تماس بودیم و صحبت می‌کردیم. او کمک بزرگی به تیم می‌کند. همه ما می‌خواهیم به پیشرفت ادامه دهیم. ما چهار مهاجم با استعداد داریم و همه ویژگی‌های متفاوتی دارند.

لوکاکو که فصل گذشته پس از درخشش و قهرمانی با اینتر در سری آ استالیا به چلسی رفته بود، نتوانست عملکرد خوب خود را ادامه دهد. او در طول فصل بارها با تیم چلسی به مشکل خورده بود و هر چه زودتر دوست داشت تا به سن‌سیرو برگردد.  

تیم فوتبال اینتر در حال حاضر توانسته دو دیدار ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. مارتینز و لوکاکو نیز نقش بسیار پر رنگی در پیروزی‌های نراتزوری در این روزها دارند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha