پرسپولیس قهرمان نمی‌شود؛ آماری از «یحیی» که هواداران را می‌ترساند

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی شروع خوبی در لیگ امسال نداشت که طبق آمار از همین حالا راه برای قهرمانی‌اش سخت شده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس را می‌توان یکی از مدعیان ناکام در آغاز فصل جدید دانست. شاگردان یحیی گل‌محمدی در دو بازی نخست نتوانستند گلی به ثمر برسانند و بردی را کسب کنند تا با تنها دو تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن و فولاد در نیمه دوم جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.

پرسپولیس امسال نقل و انتقالات را پر قدرت آغاز کرد و با جذب ۱۰ بازیکن نامی تیم خود را به نوعی کهکشانی بست تا قهرمانی را از رقیب دیرینه خود پس بگیرد چرا که گل‌محمدی و تیمش پس از پنج قهرمانی متولی، در لیگ بیست و یکم رقابت برای قهرمانی را به استقلال واگذار کردند.

با این حال طبق ادعای مدیران پرسپولیس تمام هدف باشگاه این است که دوباره روی نوار قهرمانی بگیرد اما آمار نشان می‌دهد که سرخپوشان در رسیدن به این هدف ناکام خواهند ماند. چراکه پرسپولیس تاکنون در تمام سال‌هایی که لیگ را با نتایجی مشابه و ضعیف‌تر آغاز کرده، نتوانسته عنوانی را کسب کند.

سرخپوشان تاکنون در هیچکدام از ادوار لیگ‌ برتر سابقه نداشته که در دو بازی ابتدایی لیگ گلی به‌ثمر نرسانند تا از این نظر تیم تحت هدایت گل‌محمدی صاحب یک رکورد منفی منحصر به فرد باشد.

آماری از «یحیی» که هواداران را می‌ترساند

از طرفی پرسپولیس تنها در لیگ پنجم، رکورد تساوی در دو هفته ابتدایی لیگ را در کارنامه داشت. در هفته نخست آن مسابقات، سرخپوشان فصل را با تساوی ۲ بر ۲ برابر فجرسپاسی آغاز کردند و در هفته بعد مقابل سایپا با تساوی بدون گل متوقف شدند. پرسپولیسی‌ها آن فصل را در رتبه نهم به پایان رساندند.

با این حال فصولی هم بوده که پرسپولیسی‌ها نتایج بدتری را هم در دو هفته ابتدایی لیگ کسب کردند.

پرسپولیس در لیگ چهارم لیگ را با شکست ۳ بر یک برابر فولاد آغاز کرد و در هفته دوم هم مقابل برق شیراز با تساوی یک بر یک متوقف شد. سرخپوشان آن فصل چهارم شدند.

پس از آن نیز پرسپولیس در لیگ یازدهم لیگ را با تساوی یک بر یک برابر ملوان آغاز کرد و سپس با نتیجه ۲ بر یک مقابل شاهین بوشهر تن به شکست داد تا همین ابتدا شرایط تیم بحرانی شود.پرسپولیس آن فصل را در رتبه دوازدهم به کارش پایان داد.

لیگ چهاردهم هم فصلی بود که پرسپولیس لیگ را با تساوی یک بر یک مقابل نفت آغاز کرد و سپس با دو گل مغلوب فولاد خوزستان شد تا شرایط تیم تحت هدایت علی دایی بحرانی شود. آن فصل پرسپولیس هشتم شد.

لیگ پانزدهم آخرین فصلی بود که پرسپولیس استارت بدی در لیگ داشت. تیم تحت هدایت برانکو در بازی نخست مقابل پدیده با تساوی ۲ بر ۲ در ورزشگاه آزادی متوقف شد. دیداری که زنده یاد هادی نوروزی آخرین گلش را برای پرسپولیس به ثمر رساند. پس از آن در اهواز سرخپوشان در شبی که مهدی طارمی بیش از پنج موقعیت را در یک بازی هدر داد،‌ بازی را با نتیجه ۲ بر یک به استقلال خوزستان واگذار کردند تا در دو هفته ابتدایی تنها یک امتیاز کسب کرده باشند. در پایان فصل هم پرسپولیس به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان قهرمانی را از دست داد.

آماری از «یحیی» که هواداران را می‌ترساند

در نهایت باید دید که شاگردان گل‌محمدی می‌توانند سنت شکنی کنند و در پایان فصل شرایط را به نفع خود تغییر دهند یا مانند فصول قبل تیمی که لیگ را خوب آغاز نکرده، قهرمانی را هم از دست می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha