۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84860951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات عمرانی گاز گلستان در دولت سیزدهم ۷۵ درصد بیشتر شد

 گرگان -ایرنا - مدیر عامل شرگت گاز گلستان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریالی در بخش پروژه های عمرانی این استان طی سال نخست فعالیت دولت سیزدهم گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش یافت.

علی طالبی در روز یکشنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت اظهار داشت: اعتبارات بخش عمرانی گاز گلستان قبل از دولت سیزدهم هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بود .

 وی در خصوص پروژه های پیش بینی شده گاز گلستان در هفته دولت امسال اظهار داشت : ۹۸ پروژه گازرسانی شامل گازرسانی به هشت روستا و ۸۹ واحد صنعتی و ساختمانی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی گازرسانی به سه روستا و یک واحد ساختمانی آغاز خواهد شد.

طالبی ادامه داد : هزینه های پیش بینی شده برای این پروژه ها هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال است که زمینه برخورداری و بهره مندی ۲هزار و ۶۷۷ خانوار یا واحد مسکونی از گاز خانگی و صنعتی را فراهم می کند .

وی ادامه داد :  ظرفیت سازی و نصب ایستگاه ترکیبی ۱۰ هزار مترمکعبی در روستای زرین‌گل علی‌آبادکتول، مقاوم سازی و بازسازی ساختمان پست امداد فاضل آباد علی‌آبادکتول ، اجرای خط تغذیه تقویتی و راه اندازی ایستگاه TS  شماره ۲ کلاله از جمله مهمترین پروژه های شرکت گاز در هفته دولت است .

مدیر عامل شرگت گاز گلستان ادامه داد: با احتساب پروژه های قابل افتتاح استان در هفته دولت ، ۹۲۷ روستا ، ۳۵ شهر ، هزار و ۸۲ صنعت عمده و ۶۵ جایگاه سوخت گلستان به گاز طبیعی دسترسی دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha