نفرات برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان مرکزی معرفی شدند

اراک - ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: نفرات برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم این استان که با حضور ۱۱۴ شرکت کننده زن و مرد در اراک جریان داشت، معرفی شدند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این دوره از مسابقات از صبح جمعه تا بامداد شنبه در آستان امامزاده محمد عابد (ع) اراک برگزار شد که در بخش رقابت‌های بانوان در رشته حفظ کل قرآن « زینب مهدوی نکو» از شهرستان ساوه، «فاطمه فارسی» از ساوه و «پریسا نجفی» از اراک  اول تا سوم شدند و در رشته حفظ پنج جزء قرآن نیز «زهرا آقارضی» از اراک و «رقیه صدری»  از ساوه و «هدی کارونی » از اراک به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم نیز «زهرا تلخابی » از فراهان اول شد و «ملیکا توکلی» از شازند و «طیبه نوروزی» از اراک به ترتیب دوم و سوم شدند و در رشته حفظ ۲۰ جزء «شیما مهرآبادی»از اراک، «هانیه قناتی» از ساوه و «سهیلا حسینجانی» از اراک به ترتیب اول تا سوم شدند.

مدیرکل کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی بیان کرد: در رقابت‌های قرآنی بخش بانوان این دوره در رشته تحقیق نیز «نسترن محمودی» از اراک، «فاطمه خادمیان» از ساوه و«زهرا گرجی» از اراک به ترتیب عنوان نخست تا سوم این مسابقات را به‌دست آوردند و در رشته ترتیل نیز «شیما احمدی» از اراک عنوان نخست، «شیما مومنی» از اراک عنوان دوم و «طاهر ملایری» از آشتیان عنوان سوم این مسابقات را  کسب کردند.

حجت‌الاسلام واحدی اظهار داشت: در رشته حفظ کل قرآن بخش برادران نیز «ابوذر کرمی» از اراک، «رضا نادی» از شازند و «حمیدرضا طیبی» از شهرستان ساوه  به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن مجید در این رقابت‌ها ، «مرتضی سعیدی»،«حسن یعقوبی» و سید «محسن میرعلی اکبری» هر سه از اراک اول تا سوم شدند و در حفظ ۱۰ جزء «رضا محسن آبادی» ، «مصطفی سعیدی» و «محمد طاهرمیرزایی» هر سه شرکت‌کننده از اراک ،دوم و سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی گفت: در رشته قرائت ترتیل قرآن نیز «محمدشریفی »  و «محمد محمدی» هر ۲ شرکت کننده  از  اراک عنوان‌های اول و دوم را به‌دست آوردند و «حمید باباجانی» از  ساوه سوم شد.

حجت‌الاسلام واحدی افزود: در رشته قرائت تحقیق قرآن مجید «محمدرضا اکبری» از اراک، «محمد جلیلیان»  از ساوه و «محمدرضا عسگری» از اراک به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha