جهاد خدمت با افتتاح و کلنگ زنی ۳۳۸ طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- ایرنا- افتتاح و کلنگ زنی ۳۸۸ طرح عمرانی با اعتبار افزون بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان در ایام پیش روی هفته دولت در استان کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد نشان از کارآمدی و رویکرد محرومیت زدایی دولت سیزدهم دارد .

به گزارش ایرنا، هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده زمان مناسبی برای معرفی عملکرد یکساله دستگاه های اجرایی در راستای خدمت رسانی به مردم  است.
 یکی از ویژگی های دولت اسلامی در اندیشه سیاسی امام خمینی (ره)، خدمتگزاری است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این اصل در نشست شورای اداری امروز (یکشنبه ) استان افزود: کا ر در نظام توحیدی جهاد است و این جهاد به نوعی هنر مدیران محسوب می شود.

سید علی احمد زاده تاکید کرد: این هفته فرصتی برای دولتمردان است تا خدماتشان را برای مردم بیان کنند و به خدمات شان سرعت ببخشند و از سویی بر امیدواری مردم به آینده بیافزایند.

وی از مدیران استانی، فرمانداران و دیگر فعالان عرصه خدمتگزاری خواست تا در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری طی یکسال اخیر هر چه دولت در بخشهای مختلف زیرساختی و عمومی هزینه کرده و ارزیابی از میزان دستیابی به اهداف یک ساله گذشته را برای مردم تشریح کنند.

به گفته استاندار  کهگیلویه و بویراحمد مدیران باید بدانند که خدمت به مردم نعمت است باید قدر این مهم دانسته شود و چنانچه غفلت صورت گیرد فرصت ها از بین خواهند رفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مدیران دستگاه های اجرایی استان کارها را ساماندهی و اولویت بندی و از وقت نهایت استفاده را کنند.

احمد زاده تصریح کرد: بخشی از طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در استان مربوط به تکمیل برخی طرح ها در دولت قبل بوده که قدر دان زحمات مدیران دولت قبل هستیم اما ادامه دهنده کار مدیران فعلی هستند که علاوه بر تکمیل آن ها پروژه های بسیار دیگر ی برای افتتاح و کلنگ زنی در دست اجرا دارند.

وی بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان از ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بهره مند شدیم و علاوه بر این چهار هزار میلیارد تومان نیز متمم سفر اخیر  به استان تعلق گرفت که این اعتبارات بی نظیر هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان به همراه بسیج و سپاه در حوزه های مختلف آب (۱۸۷ روستا)، راه(۱۳۵ روستا)، و موارد دیگر برای محرومیت زدایی از نقاط مختلف استان وارد عمل شده اند.

احمد زاده با اشاره به طرح مهم عمرانی جاده یاسوج به سی سخت تاکید کرد: این جاده با تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهور اعتبار دارد و ۲ تونل رفت و برگشت جداگانه برای آن در حال احداث است.

کهگیلویه و بویراحمد هشتمین استان کشور به لحاظ افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دلت

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان هشتمین استان کشور به لحاظ افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت بوده که دستگاه برتر استان و رتبه چهارم کشور نیز ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد است.

عیسی شهامت افزود: ۳۸۸ پروژه هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد امسال کلنگ زنی و افتتاح می شود که شامل ۲۳۴ مورد افتتاحی و ۱۶۸ مورد کلنگ زنی هستند.

وی ادامه داد: کل اعتبارات این طرح ها یک هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان است که ۸۵۰ میلیارد تومان آن برای طرح های افتتاحی و ۹۸۹ میلیارد تومان برای طرح های کلنگ زنی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این تعداد طرح در بویراحمد ۱۰۶پروژه، کهگیلویه ۶۶ پروژه، گچساران ۴۲ پروژه، باشت ۴۳ پروژه، بهمئی ۱۹، دنا ۵۲، چرام ۲۲ پروژه، مارگون ۲۰ و لنده نیز ۱۴ پروژه است.

جهش مطلوب درطرح های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال جهش بسیار مطلوبی در حوزه طرح های افتتاح و کلنگ زنی در استان روی داده است.

کیامرث حاجی زاده افزود: سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مجموع طرح های کلنگ زنی و افتتاح بود که این رقم در هفته دولت امسال به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده که جهش قابل قبولی است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در کشور است که متمم سفر در این استان با اصل مصوبات سفر نزدیک است  و با پیگیری های انجام شده توسط مسئولان ارشد استانی این مبلغ به استان اختصاص داده شده است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طرح های مختلف عمرانی در حوزه آب، راه، جاده و سایر موارد در نقاط مختلف استان به قوت در حال انجام است.

دولت مردمی سیزدهم با رویکرد محرومیت زدایی در استانهای مختلف از جمله کهگیلویه و بویراحمد وارد عرصه خدمت به مردم شده و در این استان طی یکسال اخیر آثار خدمات جهادی آن به وضوح در طرح های افتتاحی و کلنگ زنی آن مشهود است.

این در حالی است که این دستاورد ها با توجه به وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی موجود کشور بدست آمده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha