جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا؛ اعتراض کمپدلی به سالن تمرین در فیلیپین

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران به علت استاندارد نبودن شرایط سالن تمرین، اجازه تمرین به شاگردانش نداد.

به گزارش ایرنا، هفتمین جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا ۲۰۲۲ از ۳۰ مرداد تا هفتم شهریور با حضور ۹ تیم در شهر پاسیگ کشور فیلیپین برگزار می‌شود.

مرحله گروهی مسابقات والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا از ۳۱ مرداد در دو گروه زیر آغاز خواهد شد:

گروه الف: ایران، کره‌جنوبی، فیلیپین، چین و ویتنام

گروه ب: ژاپن، تایلند، چین تایپه و استرالیا

قرار بود دومین و آخرین جلسه تمرین تیم ملی قبل از شروع جام کنفدراسیون زنان آسیا امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۲:۱۵ به وقت محلی آغاز شود، اما با توجه به استاندارد نبودن شرایط سالن، کمپدلی شاگردانش را از سالن خارج کرد و اجازه تمرین به آن‌ها نداد.

نبود دستگاه تهویه و هواکش باعث بالا بودن دمای سالن شده بود و تمرین کردن در این شرایط احتمال بیمار شدن ملی‌پوشان را افزایش می‌داد.

مسئولان کمیته میزبانی بلافاصله بعد از اعتراض کادر فنی تیم ملی زنان ایران مشکل را برطرف کردند و تمرین ملی‌پوشان با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

تیم ملی والیبال زنان ایران ششمین حضور خود را در جام کنفدراسیون آسیا تجربه می‌کند و از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه) به وقت تهران در نخستین مسابقه خود به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

پس از پایان مرحله گروهی و در روز شنبه پنجم شهریور تیم‌های اول تا چهارم گروه یک به صورت ضربدری با تیم‌های اول تا چهارم گروه ب بازی می‌کنند تا چهره چهار تیم برتر مشخص شود و تیم پنجم گروه الف رتبه نهم مسابقات را به دست می‌آورد. روزهای یکشنبه و دوشنبه ششم و هفتم شهریور مراحل نیمه‌نهایی و نهایی جام کنفدراسیون آسیا برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha