۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷
کد خبر: 84860588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 آبرسانی محور طرحهای ویژه هفته دولت در باخرز خراسان رضوی است

مشهد-ایرنا- فرماندار شهرستان باخرز گفت: اجرای پروژه‌های آبرسانی در بخش کشاورزی و شرب محور طرحهای آماده بهره برداری این شهرستان خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت است.

عباس حسن‌نژاد روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۱۷ طرح عمرانی و خدماتی با ۴۷۵ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در شهرستان باخرز به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی هفت طرح عمرانی نیز آغاز می شود.

وی گفت: آبرسانی کشاورزی به دشت ارزنه و دشت همت‌آباد هر کدام با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار مهم‌ترین طرح های افتتاح شده در هفته دولت در این شهرستان هستند.

فرماندار باخرز خاطر نشان کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی، اجرای دهها پروژه در بخش آب شرب و برق رسانی، بهسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، حوزه جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای از دیگر طرح های هفته دولت در این شهرستان می باشند.

حسن نژاد افزود: در طول هفته دولت برنامه های آموزشی و فرهنگی مختلف و دیدار چهره به چهره با مردم در شهرها و روستاهای شهرستان باخرز انجام خواهد شد.

وی همچنین به آغاز عملیات هفت طرح عمرانی در شهرستان باخرز با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و گفت: پروژه احداث پارک بانوان باخرز و شبکه برق قلعه نو هر کدام با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث مدرسه استثنایی قلعه نو با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و توسعه شبکه آبرسانی شیخ عبدالله باخرز با ۹ میلیارد ریال مهم ترین طرح های کلنگ زنی در این شهرستان می باشند.    

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری باخرز در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha