۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84860521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه گذاری ۱۰۷ میلیارد تومانی برای افتتاح پروژه برق رسانی در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: ۳۳ پروژه برق رسانی هفته دولت با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

ولی الله ناصری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‌رسانی به متقاضیان و همچنین ایجاد روشنایی اجرا شده اند.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ها در مناطق مختلف شهری و روستایی استان افزون بر ۱۰۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با بیان اینکه این پروژه ها در مناطق شهری و روستایی در حوزه های تامین برق و اصلاح بهینه شبکه روستایی، انرژی های تجدیدپذیر و خورشیدی، توسعه اصلاح برق شهری و برق رسانی به روستاها در سطح تمامی شهرستان های استان بهره برداری می شوند، یادآور شد: افتتاح ۷۳ نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلوواتی در سطح استان در راستای حمایت از درآمدزایی خانوارهای کم برخوردار و با سرمایه  گذاری خانوارها و تسهیلات بانکی، برق رسانی به ۲۱۰ خانوار عشایری و توسعه و احداث شبکه برق مسکن مهر شهرستان دهلران از جمله طرح های افتتاحی این ایام هستند.

ناصری با اشاره به پروژه های افتتاحی اربعین در استان نیز بیان کرد: تامین روشنایی پارک بلوط و چغاسبز شهر ایلام، احداث خط ۲ مداره کردن شبکه یک مداره از محل پست تا پل زائر مهران - پست مهران تا پل زائر، تامین برق آبسردکن ها و مواکب مستقر در مرز، تامین برق موکب های شهرستان های ایلام، سیروان، دهلران و ایوان از جمله این پروژه ها هستند.

وی تاکید کرد: توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهرستان های ایلام، آبدانان، بدره، چوار، چرداول، دره شهر، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان از پروژه هایی هستند که هفته دولت به بهره برداری می رسند.

نزدیک به ۲۵۰ هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق ایلام بهره مند هستند.

دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha