۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۷
کد خبر: 84860503
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزیدگان جشنواره ادبی اوحدی مراغه‌‎ای معرفی شدند

مراغه- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: هفتمین جشنواره ادبی اوحدی مراغه‌‎ای با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

احمد دادرس فیاض روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ و هنر آذربایجان و نیز کتاب و کتابخوانی با موضوعات فرهنگ، ادبیّات و زبان آذربایجان در سه بخش شعر، داستان، نقد و پژوهش با شرکت ۲۵۲ اثر برگزار شد.

وی اعلام کرد: در بخش داستان «فریبا قاسم‌‎زاده ‌‎‌‎بهنامی» با اثری تولّد چهل سالگی، «لیلا صاحبی» با اثر «این دشت گل پر از شقایق است» و «رسول پاک» با اثری به نام «خیال» به ترتیب اول تا سوم معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در بخش شعر «فاطمه داوری» با اثر «جام‌‎جم اوحدی»، «هاله ایمان‌‎دوست» با اثر «در اشتیاق رهایی» و «مجتبی خرسندی» با اثر باغ ایران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نقد و پژوهش نیز «شیوا ذوالفقاری» با اثری به نام «بالام لای‌‎لای»، «سعید شاه‌‎محمّدی» با اثری به نام «تحلیل هرمنوتیکی دیوار در شعر باریشماز با تکیه‌ بر نظریۀ پدیدارشناسانه هوسِرل و «مهدی چیت‌‎ساز» با اثری به نام «نقد داستان یکی کم است» بر اساس ویژگی‌‎های روان‌‎شناختی دانش‌‎آموزان به ترتیب برگزیده اول تا سوم این جشنواره معرفی شدند.

از کل آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره ۹۲ اثر در قالب داستان، ۱۲۰ اثر در قالب شعر و ۴۰ مقاله در قالب پژوهش بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha