اطلاع رسانی از اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم ضروری است

قزوین- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دولت به مردم دانست و گفت: اطلاع رسانی هر چه بهتر اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم ضروری است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، ابوالحسن کبیری در شورای اطلاع رسانی استان قزوین افزود: اطلاع رسانی باید یک جریان جاری و مداوم باشد تا مخاطب تنها در زمان مشخص با حجم بالایی از اخبار که فرصت پیگیری آن را ندارد، مواجه نشود.

کبیری با تاکید بر هماهنگی بین رسانه ها جهت اطلاع رسانی مطلوب به جامعه،اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی استان در این زمینه مسوولیت خطیری دارد و فعالیت هر چه بیشتر این دستگاه در این خصوص مورد درخواست است.

سرپرست معانت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر جا ترک فعل، قصور و کوتاهی نسبت به احقاق حق فردی و یا صنفی خبرنگاران مطرح شود باید به دبیرخانه این شورا منعکس شود ، تا به عنوان وکیل آنها تسهیل گر جهت تحقق مطالباتشان باشیم.

کبیری با اشاره به نزدیکی ایام هفته دولت، اطلاع رسانی هر چه بهتر  اقدامات و دستاوردهای دولت را لازم دانست و گفت: دولت سیزدهم اولین دولتی است که برنامه‌ای تحت عنوان سند تحول دولت مردمی را تدوین و منتشر کرده و در این سند تمامی چالش‌ها در عموم حوزه‌ها مشخص و راهبردها نیز بیان شده است، پس انتظار می‌رود این سند را به خوبی مطالعه و مطالبه نماییم زیرا در این سند تمامی تکالیف مشخص و وارد کردن مردم در تمامی امور به عنوان ناظر و مطالبه گر آمده است.

وی اضافه کرد: دستورالعمل برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در سال جاری ابلاغ و جلسات هماهنگی برگزار و مسوولان کارگروه‌های اجرایی مشخص شده‌اند و ضروری است تمامی اعضا با برنامه ریزی لازم جهت برگزاری برنامه‌های این هفته با توجه به نامگذاری روزهای هفته دولت به صورت منظم عمل کرده و از ظرفیت‌های موجود جهت اطلاع رسانی و تبیین دستاوردها استفاده درست و مطلوب کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha