۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84860345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه ورامین:حل مشکلات امروز نیازمند کار و تلاش شبانه روزی جوانان است

ورامین -ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین گفت : جوانان رکن مهمی در گام دوم انقلاب اسلامی هستند که در این مسیر حل مشکلات امروز نیازمند کار و تلاش شبانه روزی جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛مجید درویشی آیین تکریم و معارفه بخشدار جواد آباد ورامین افزود : یکی از اهداف انقلاب اسلامی تمدن سازی است که به یک ابزار نیاز دارد و مقام معظم رهبری این مهم را طراحی و در اختیار همه ما قرار دادند که در این بیانیه ۴۰ ساله دوم گام انقلاب اسلامی ، قریب به ۴۰ مورد خطاب به جوانان سخن می ‌گویند.

درویشی خاطر نشان کرد : این موضوع یعنی آنچه که باید انجام شود باید توسط جوانان انجام گیرد و انچه که ما امروز باید دنبال کنیم کار شبانه روزی بدون وقفه است و باید جوانان این مرز و بوم پای کار بیایند تا به آن مقصد مورد نظر رسید.

معاون استاندار تهران با اشاره به مردمی بودن اقدامات صورت گرفته گفت : در دولت سیزدهم تمام تلاش مان این بوده که توسط مردم انجام گیرد که خیلی از موضوعات به واسطه خود مردم پیگیری و انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد : آنچه که همه مسئولین شهرستان باهم عهد و پیمان بستند این است که  برای خدمت به مردم جهادی کار کنند و مشکلات مرتفع شود.

مجید درویشی با اشاره به یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور افزود : بیشترین بازدیدهای میدانی از بخش جوادآباد صورت گرفته است و در مصوبات سفر رییس جمهور بیشترین سهم برای جوادآباد است که این مهم با هم افزایی مسوولین شهرستان انجام شده است.

وی افزود : الحاق ۳۰ هکتار به شهرک سالاریه ورامین که از مطالبات در سفر رییس جمهور بود ، صورت پذیرفت و این اتفاق مهم انجام شد .

معاون استاندار تهران گفت : ارتباطات خوبی در حوزه سرخانه در این بخش انجام شده است همچنین حدود ۱۰ میلیارد ریال برای روشنایی این بخش اختصاص یافت که کار آن شروع خواهد شد.

درویشی در پایان تصریح کرد : آقای مرادی بخشدار جدید بخش جوادآباد بیشترین عمر خود را در مسیر جهاد و سازندگی گذرانده است که با تلاش شبانه روزی ایشان نقاط کم برخوردار این بخش پهناور نیز برخوردار خواهد شد.

بخش جوادآباد ۵۰ درصد از اقلام اساسی استان تهران را تامین می کند

حسن خدادادی در جلسه تکریم و معارفه با اشاره به ظرفیت های بالای این بخش خاطر نشان کرد : بخش جوادآباد با ۱۴۱۰ کیلومتر وسعت بزرگترین بخش استان تهران است و تامین کننده ۵۰ درصد از غلات ، گوشت ، شیر و اقلام اساسی استان تهران است که به بازار عرضه می کند.

وی افزود : بخش جوادآباد دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه دارد که از ظرفیت های زیادی برخوردار است و جذب بالای نیروی کار را برخوردار است همچنین بخش جوادآباد یک ناحیه شهرک صنعتی ملاآقایی را در خود جای داده است .

خدادادی خاطر نشان کرد : در بخش جوادآباد امام جمعه و بنده با حضور در مساجد نسبت به تبیین انتخابات و بصیرت افزایی برای حضور پرشور و حداکثری مردم پرداختیم که بخش جوادآباد ، یکی از بخش های با حضور حداکثری در انتخابات بود. 

وی با اشاره بخشی  از اقدامات انجام شده با کمک مسئولان استانی و شهرستانی با جذب ۸ میلیارد تومان بودجه ، نصب کامل نیوجرسی های محور منتهی به آبباریک انجام شد که پس از نصب نیوجرسی ها ، خوشبختانه دیگر شاهد تصادف های گذشته که منجر به فوت همشهریانمان می شد نیستیم .

بخشدار سابق جوادآباد خاطر نشان کرد : با پیگیری های صورت گرفته توسط شخص فرماندار ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه تعریض و اصلاخ جاده چرمشهر و ۵۰ میلیارد تومان برای تعریض جاده حصارک - قلعه خواجه ( جوادآباد ) تامین اعتبار صورت گرفت که با انتخاب پیمانکار ، این پروژه نیز به زودی آغاز می شود
 ارتباط مستقیم ‌و مستمر با مردم سرلوحه کار در بخش جوادآباد است

مصطفی مرادی بخشدار جدید بخش جوادآباد در این مراسم اظهار کرد : با یک همدلی و هم افرای میتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت این بخش گام برداریم و روز به روز شاهد سربلندی این بخش باشیم.

وی افزود : ارتباط مستمر و مستقیم را سرلوحه کار خود می‌دانم و تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت تا در راستای خدمت به مردم گام بردارم و جهادی گونه به اقدامات می پردازیم.

بخشدار جدید جوادآباد در پایان تصریح کرد : تمام تلاش بر این است با توجه به نکات گفته شده از سوی فرماندار شهرستان ورامین ، نقاط کم برخوردار بخش جوادآباد برخوردار شده و اتفاقات خوبی در بزرگ ترین بخش استان بیفتد.

آیین تکریم و معارفه بخشدار پیشین حسن خدادادی و بخشدار جدید مصطفی مرادی با حضور مجید درویشی ، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین ، حسین نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین ، حجت الاسلام رضا پور امام جمعه جوادآباد ، معاونین فرمانداری ورامین ، روستای ادارات و نهاد ها شنبه شب در سالن اجتماعات آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha