۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84860156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شفافیت و بیان واقعیت شاخص های مهم برای انعکاس عملکرد دولت است

ایلام - ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: رسانه ها، مطبوعات و فضای مجازی با لحاظ کردن دو اصل شفافیت و بیان واقعیت ها در انعکاس عملکرد دولت سیزدهم اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی روز شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها و روابط عمومی ها نقش کلیدی در موفقیت دستگاه های اجرایی دارند، افزود: اقدامات دولت از طریق رسانه ها و مطبوعات به اطلاع مردم برسد.

وی با تاکید بر اینکه برای بازسازی اعتماد مردم مهم ترین معیار در انعکاس اخبار بیان واقعیت ها و شفافیت باشد، یادآور شد: اگر چنانچه مردم در جریان امور و اقدامات دولت نباشند، نمی توانند قضاوت درستی از عملکرد دولت داشته باشند، بنابراین رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی فعالیت های خود را در این حوزه بیشتر کنند.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهوری گفت: آیت الله رییسی همواره تاکید کردند دولت سیزدهم در وعده خود با مردم صادق است و ارائه گزارشات عملکرد دولت براساس واقعیت ها ارائه می شود.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و هر قدر اطلاع رسانی به آنان شفاف تر باشد در این صورت می توانند قضاوتی صحیحی از عملکرد دولت داشته باشند. 

حسنی با تاکید بر ضرورت تلاش در راستای اثربخشی فعالیت های شورای اطلاع رسانی استان، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اقدامات دولت به مردم بهره گرفته شود.

رسانه حضور مستمر دولتمردان در بین مردم را برجسته کنند

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: رسانه ها و مطبوعات، حضور مدیران در بین مردم را بصورت مستمر بعنوان یکی از مهم ترین شعارهای دولت برجسته کنند. 

وی در ادامه با اشاره در پیش رو بودن هفته دولت، گفت: کیفیت اطلاع رسانی در برنامه های هفته دولت، باید موجب امیدآفرینی در سطح جامعه شود و مردم از اقدامات انجام شده دولت مطلع شوند.

گفتنی است اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در این نشست پیشنهادات و راهکارهای خود ارائه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha