برگزاری ۷۰ رویداد ورزشی کارگران در سال/ مدیرکل تعاون گلستان رییس کمیته والیبال ساحلی کارگران کشور

گرگان - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: فعالیت ۳۰ رشته ورزشی در این فدراسیون باعث شده تا سالانه شاهد برگزاری بیش از ۷۰ رویداد و مسابقه ورزشی داخلی کارگران قهرمانی کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد رمضی روز شنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات ورزش کارگری گلستان در سالن اجتماعات معاونت ورزش و جوانان گلستان در گرگان برگزار شد، اظهارداشت: فدراسیون ورزش کارگری با این تعداد رشته خود در حد یک وزارت مستقل ورزشی است و باید کارها و برنامه‌های زیادی در حوزه ورزش کارگری برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و افزایش بهره‌وری کاری انجام دهیم.

وی بیان کرد: البته یکی از اولویت‌های این فدراسیون توجه ویژه به بخش همگانی رشته‌های تحت پوشش به فراخور توان و ظرفیت استان‌ها است و ما در امر ستادی، مدیریت رقابت‌ها و استان‌ها نیز مساله انجام و میزبانی‌ها را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امید داریم تا در دو سال آینده شاهد رشد، توسعه و رونق ورزش‌های زیرمجموعه این فدراسیون باشیم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: برای رشد و توسعه ورزش همگانی کارگری، از سال گذشته دوشنبه‌های ورزش و کار را شروع کردیم که مورد استقبال کارخانجات، ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌ها قرار گرفت که بررسی‌ها نشان می‌دهد، این کار ضمن افزایش ضریب کارگری، سبب افزایش روحیه نشاط و شادابی و راندمان و بازدهی بالا در امورات محوله می‌شود.

رمضی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این فدراسیون، راه‌اندازی کاروان نشاط و شادابی در سطح جامعه به ویژه واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی است که این هم در کنار مسابقات و همایش‌های خانوادگی ویژه جامعه کارگری روحیه نشاط و شادابی را افزایش می‌دهد.

وی یادآور شد: این فدراسیون نیز در حوزه رقابت‌های برون مرزی و بین‌المللی عملکرد خوبی داشته و در بیشتر اعزام‌ها، کاروان ورزشی کارگران ایران، نتایج خوبی را به دست آوردند.

در مجمع انتخابات هیات ورزش کارگری گلستان که به ریاست رمضی برگزار شد، «محمدعلی تجری» برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رییس این هیات در این استان در سمت خود با رای اکثریت اعضای حاصر در جلسه، ابقا شد.

همچنین از سوی رییس فدراسیون مربوطه «حسینعلی خواجه‌مظفری» به عنوان مسوول کمیته والیبال ساحلی کارگران کشور این فدراسیون منصوب شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha