۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84859801
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سه واحد تولید آب معدنی و آشامیدنی در استان همدان احیا شد

همدان- ایرنا- مدیر روابط عمومی صنعت، معدن تجارت استان همدان از احیای سه واحد تولید آب معدنی و آشامیدنی در استان خبر داد و گفت: بر اساس دستور و مساعدت ویژه استاندار همدان طی هفته‌های آینده با تلاش شبانه‌روزی این سه واحد به چرخه تولید باز خواهند گشت.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان، «فرزاد پیرو» با بیان اینکه ۲ واحد تولیدی آب معدنی فعال در شهرستان های بهار و رزن وجود دارد افزود: با توجه به مشکلاتی که در هفته گذشته در حوزه آب استان به وجود آمده است، استاندار همدان با دستور ویژه در تسریع احیا واحدهای تولید آب معدنی و آشامیدنی تاکید کرد.

مدیر روابط عمومی صنعت، معدن تجارت استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در تهیه و توزیع آب معدنی بسته‌بندی شده در استان همدان وجود ندارد و اداره کل صنعت، معدن تجارت استان با در نظر گرفتن شرایط کم آبی در سطح شهر همدان اقدامات و نظارت‌ها را در تامین و عرضه آب معدنی و آشامیدنی افزایش خواهد داد.

پیرو خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان گرامی با مشکل گران‌فروشی و یا عدم عرضه آب معدنی و آشامیدنی بسته‌بندی شده مواجه شدند با سامانه ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تماس بگیرند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha