۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84859753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باستانی کاران همدانی اعزامی به قهرمانی کشور مشخص شدند

همدان- ایرنا- باستانی کاران منتخب رده سنی جوانان همدان اعزامی به مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی کشور با برگزاری یک دوره مسابقه مشخص شدند.

رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۵۰ ورزشکار از شهرهای همدان، تویسرکان، نهاوند، ملایر و رزن حضور داشتند.

«غلامرضا خاکسار» افزود: در بخش کشتی پهلوانی فرزاد افراسیابی از رزن، میلاد باقری، امیرعلی آقاخانی و سعید ترکاشوند هر سه از همدان و علی ابوالفتحی از نهاوند با کسب مقام‌های برتر اوزان مختلف جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در هنرهای فردی و در رشته چرخ تیز و چمنی ابوالفضل کاظمیان و  سید محمدرضا باب الحوائجی هر ۲ از همدان در رشته میل بازی، حسین مومنی از نهاوند در رشته سنگ و در رشته کباده امیرعباس هادی از ملایر مقام‌های برتر را کسب کردند تا راهی مسابقات کشوری شوند.

وی یادآور شد: در بخش تیمی نیز تیم همدان مقام نخست را کسب کرد، نهاوند دوم شد و رزن و ملایر به صورت مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.

خاکسار خاطرنشان کرد: نفرات برتر در قالب تیم منتخب استان همدان دهه اول شهریورماه امسال عازم مسابقات قهرمانی کشور خواهند شد.

وی بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی در رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌ها که به مناسبت «هفته دولت»  و در دهه اول شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، جوانان ۱۵ تا ۱۸ سال که متولد یکم فروردین ماه ۱۳۸۳ تا ۲۹ اسفند ماه ۱۳۸۵ را شامل می‌شوند با یکدیگر رقابت می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha