۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84859568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای سه پروژه طرح شهید سلیمانی در مدارس دیلم آغاز شد

بوشهر- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: اجرای سه پروژه نهضت ملی طراحی و ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای با عنوان طرح شهید سلیمانی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مدارس این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، حسین رمضانی روز شنبه در آیین انعقاد قرارداد چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی و ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای شهرستان دیلم افزود: سهمیه این شهرستان در اجرای این طرح سه پروژه شامل ۲ چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی است.

وی اظهارداشت: برای آماده‌سازی هر زمین چمن، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث هر سالن ورزشی ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که در مجموع ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب مدارس مجری و محل اجرای پروژه ها واریز شده است و مابقی اعتبار برای ساخت این پروژه‌ها باید از محل  استانی و شهرستانی، مشارکت خیران و سایر منابع تامین شود.

مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: بهینه سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای به منظور افزایش میزان تحرک بدنی دانش آموزان، اصلاح ساختار قامتی، افزایش شادی و نشاط و تربیت و تحویل نسلی سالم و با نشاط به جامعه از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

رمضانی، تامین و آماده‌سازی فضاهای درون مدرسه‌ای را مقدمه‌ای برای فراهم کردن زمینه لازم برای تعلیم و تربیت زیستی و بدنی عنوان کرد و افزود: میانگین سرانه فضاهای ورزشی دانش‌آموزان شهرستان دیلم نسبت به استان بوشهر  پایین است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بر اساس سند تحول بنیادین بر ۶ ساحت بنا نهاده شده است که زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های تعلیم و تربیت است.

وی گفت: سند تحول بنیادین هدفمند تدوین شده است و تلاش دارد تا دانش‌آموزان در تمام ساحتی رشد و نمو پیدا کنند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی راستان بوشهر قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha