۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۲۱
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 84859373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: اجرای مصوبات سفرهای استانی، پیشرفت و آبادانی هرمزگان را به دنبال خواهد داشت

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت در اجرای مصوبات سفرهای استانی جدی است گفت: همزمان با اتمام دور نخست سفرهای استانی، ۱۹ مصوبه سفر رییس جمهور به هرمزگان به طور کامل اجرایی شده و با تکمیل سایر طرح‌ها، پیشرفت و آبادانی در این دیار نمود پیدا خواهد کرد.

مهدی دوستی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به برگزاری سومین نشست پیگیری مصوبات سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت: در سفر دی‌ماه آیت‌الله رئیسی  به این استان بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در ماه اول به استان تخصیص داده شد و جهشی که در بهره‌برداری پروژه‌ها خواهیم دید برآیند به‌موقع همین اعتبارات است.

دوستی با تاکید بر اینکه دولت درخصوص وعده‌های خود با مردم صادق است بیان کرد: اتفاقات بعد از سفر رییس جمهور جمهور نشان داد که دولت در عملیاتی کردن مصوبات سفرها بسیار جدی است و برنامه‌هایی که تدوین شده  و گزارش‌ها و پیگیری‌هایی که از دستگاه‌های تخصصی انجام و همچنین گزارشاتی که از استانداران اخذ می‌شود، نشان از وفای به عهد دولت سیزدهم با مردم است.

استاندار هرمزگان با اشاره به سفر روز پنجشنبه ۲۷ مردادماه معاون اجرایی رییس جمهور در راستای پیگیری و بررسی روند مصوبات در این استان گفت: برای برق رسانی به سایت‌های پرورش میگو این استان در سفر رییس جمهور ۱۰ هزار میلیارد ریال مصوب شد که تاکنون ۶ مجتمع پرورش میگو از این اعتبارات بهره‌مند شده‌اند.

به گفته وی؛ روند برق رسانی به مزارع پرورش میگو استان هرمزگان همچنان ادامه دارد و تا سال ۱۴۰۲ همه ۱۰ هزار میلیارد ریال مصوب شده، اختصاص پیدا می‌کند و درواقع این اقدامات و پیگیری‌ها بخش قابل توجهی از دغدغه‌های تولیدکنندگان میگوی پرورشی و بهره‌برداران مزارع پرورش میگو را مرتفع ساخته است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه‌های بهبود شاخص‌های اقتصادی همچون کاهش نرخ بیکاری، افزایش و رونق تولید از طریق افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، ارتقای زیرساخت‌ها، توسعه پوشش مخابراتی، ارتقای سرانه بهداشت، گسترش عدالت آموزشی و افزایش فضاهای آموزشی و ورزشی در دستور کار است گفت: مردم هرمزگان در آینده‌ای نچندان دور، از نتایج این اقدامات بهره‌مند خواهند شد.

سه هزار میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر به هرمزگان تزریق شده و درمجموع ۱۶۳ طرح مصوب سفر رئیس جمهور در این استان در دست پیگیری و اجرا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha