۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۳:۲۲
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84859365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۱ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست زخمی شدند

۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۳:۲۲
کد خبر: 84859365
۵۱ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست زخمی شدند

تهران- ایرنا- منابع خبری جمعه شب گزارش دادند در حمله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به فلسطینیان معترض به شهرک‌سازی‌ها، ۵۱ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری فلسطین الیوم، هلال احمر فلسطین اعلام کرد، در درگیری بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در مناطق مختلف نابلس زخمی شدند.

منابع محلی اعلام کردند که تنها در درگیری روز جمعه‌ بین فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی در شهرک کفر قدوم در شرق قلقیلیه، ۲۵ نفر زخمی شدند.

این در حالی است که رسانه‌ها از شهادت یک مرد ۶۰ ساله فلسطینی توسط نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بامداد روز (جمعه) خبر دادند.

در این پیوند، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که  «صلاح ابو جباره» بر اثر اصابت گلوله شلیک شده از سوی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به سرش صبح روز جمعه در طوباس به شهادت رسید.

نیروهای زیادی از ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل بامداد روز جمعه برای دستگیری تعدادی از فلسطینی به شهر طوباس یورش بردند که موجب درگیری آن‌ها با شهروندان شد.  

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی از دستگیری پنج فلسطینی در طوباس در کرانه باختری خبر داد و افزود: دستگیر شدگان برای انجام تحقیقات بیشتر به نیروهای امنیتی این رژیم تحویل شده اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته نیز با ده‌ها خودروی نظامی از چند محور به حومه بخش قدیمی شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی یورش برده و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

درگیری‌های شدیدی بین نیروهای مقاومت و نظامیان اشغالگر که اقدام به محاصره خانه‌ای در محله الیاسمینه در بخش قدیمی شهر نابلس کردند، روی داد.

جمعیت هلال احمر نابلس اعلام کرده بود که عبود صبح (۲۹ ساله) و محمد العزیزی (۲۲ ساله) دو جوان فلسطینی در جریان هجوم نیروهای اشغالگر به شهر نابلس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha