۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۲۱
کد خبر: 84859336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت ۱۵ مبتلا به کرونا در هرمزگان وخیم اعلام شد

۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۲۱
کد خبر: 84859336
وضعیت ۱۵ مبتلا به کرونا در هرمزگان وخیم اعلام شد

بندرعباس- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۱۵ نفر مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه کووید ۱۹ در استان بستری هستند که وضعیت آنها طبق نظر پزشکان وخیم است.

دکتر فاطمه نوروزیان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شبانه روز گذشته با بستری شدن پنج نفر دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های هرمزگان، شمار بستری های این ویروس در استان به ۳۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۶۶۱ نفر مبتلا به کرونا در هرمزگان در قرنطینه خانگی به سر می برند، خاطرنشان کرد: وضعیت این بیماران به صورت مرتب از سوی کارشناسان بهداشتی رصد می شود.

نوروزیان در خصوص آمار فوتی های کرونا در هرمزگان نیز گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد فوتی جدید کرونا در استان ثبت نشده و آمار در همان رقم دو هزار و ۶۴۵ نفر باقی است.

وی تصریح کرد: براساس همسنجی های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، هرمزگان از نظر واکسیناسیون جزو استان های برتر و از نظر استفاده از ماسک نیز حائز رتبه نخست است و از همین رو نیز ما شاهد شمار کمتر فوتی و بستری در استان در مقایسه با دیگر استان ها هستیم.

این مقام مسوول بیان داشت: از آحاد جامعه خواستاریم تا  در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه به تزریق واکسن و استفاده از ماسک به ویژه در فضاهای بسته و پرجمعیت به عنوان اصل پیشگیری از شیوع کرونا، اهتمام ویژه داشته باشند تا هر روز شمار مبتلایان و فوتی ها در هرمزگان کمتر و کمتر شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha