بیرانوند: هواداران نگران نباشند، پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شده/ افشای قرارداد بازیکنان ناعادلانه است

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس دومین تساوی متوالی پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر، گفت: هواداران نگران نباشند،تیم برای قهرمانی آسیا بسته شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پس از تساوی این تیم مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی خوبی بود، هفته دوم بود و از لحاظ اینکه امتیاز از دست می‌دهیم، بازیکنان استرس داشتند و تمرکز لازم را نداشتیم.

بیرانوند افزود: یکی دو موقعیت خوب داشتیم، فولاد هم موقعیت داشت اما از فولاد سرتر بودیم و مالکیت توپ خیلی خوبی داشتیم اما به هر حال هنوز هفته دوم است و پرسپولیس تا امروز با تیم‌های ریشه‌داری مانند ذوب آهن و فولاد بازی کرده است، هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند که با چند برد پشت سر هم به جایگاهی که آنها می‌خواهند می‌رسیم.

دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به اینکه نتایج تا الان راضی کننده بوده است، خاطر نشان کرد: با توجه به بازی های خوبی که تیم در این دو هفته انجام داده است و باخت نداشته‌ایم، به نظر من راضی کننده است.

بیرانوند درباره اتلاف وقت زیادی که در این بازی شد، هم اظهار داشت: به هر حال این طبیعی است، وقتی پرسپولیس به تیم مقابل فشار می‌آورد، این اتفاقات می‌افتد. فولاد هم یکی از تیم‌های خوب است و تنها نماینده ایران در بین ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیاست و بازیکنان خوبی را برای فصل جدید خریده است.

وی افزود: به نظر من یک بازی خیلی خوبی بود و امتیازهایی که تقسیم شد، عادلانه بود.

بیرانوند درباره چند واکنشش که منجر به حفظ دروازه پرسپولیس شد، هم تصریح کرد: وظیفه دارم از دروازه محافظت کنم و سعی کنم که تیم گل نخورد و از بچه‌ها که کمک  کردند، ممنون هستم.

بیرانوند با بیان اینکه دو تساوی پرسپولیس نباید هواداران این تیم را نگران کند، تاکید کرد: هواداران بدانند که تیم شرایط خوبی دارد و برای قهرمانی آسیا بسته شده است و آنها نباید گول چند رسانه‌ای که از هواداران پرسپولیس ویدئو می‌گذارند و شرایط تیم را تحلیل می‌کنند، بخورند و باید به حمایت‌شان از ما ادامه دهند.

دروازه‌بان پرسپولیس افزود: از حضور هواداران شگفت زده شدم و از آنها ممنون هستم.امیدوارم از بازی بعد همین طور از ما حمایت کنند.اگر قرار است که تیم نتیجه بگیرد باید هواداران بیشتری به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند.

وی در ادامه درباره افشای قرارداد بازیکنان با توجه به ورود پرسپولیس به فرابورس هم گفت:افشای قرارداد بازیکنان عادلانه نیست، قرارداد بازیکنان افشا شود، چه چیزی گیر رسانه ها می‌آید؟فوتبالیست زحمت می کشد، چند سال قبل هم قرارداد بازیکنان اعلام شد، روز به روز قراردادها بالاتر می رود و بازیکنان خوبی برای پول از ایران به تیم‌های عربی می‌روند.

بیرانوند در پایان گفت: سال آینده تیم‌های زیادی از ایران به مراحل بالای آسیا می‌روند، چون خرج می‌کنند و بازیکنان خوبی می‌آورند و به نظرم اتفاقات خوبی در سال آینده می‌افتد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha