استاندار کرمانشاه: جامعه ما به شور و نشاط احتیاج دارد

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: حضور پرشور روستاییان و عشایر استان در مسابقات مینی فوتبال (جام پرچم) ستودنی است، جامعه ما به شور و نشاط احتیاج دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،«بهمن امیری مقدم» عصر جمعه در مراسم افتتاحیه جام پرچم در ورزشگاه آزادی کرمانشاه افزود: امروزه با برگزاری این‌گونه مسابقات به طور قطع نشاط و شادابی در دل جوانان زنده خواهد شد.
وی اظهار داشت: از میان همین جوانان روستایی قهرمانان زیادی در میادین ملی و بین المللی موفق شده اند، مدال های رنگارنگ کسب کنند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورند.

«سینا کلهر» معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: برگزاری جام پرچم که همزمان با سراسر کشور برپا شده آغاز کار ماست و نتیجه این کار بزرگ را در چندین سال آینده مشاهده خواهید کرد، رشته های متعدد ورزشی در روستاها سازماندهی خواهد شد و جوانان و نوجوانان روستایی از امکانات فراوانی برخوردار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم با بیان اینکه توانستیم شور و نشاط را در دل جوانان خلق کنیم، گفت: در همین هفته گذشته مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پرورش اندام اعزام به مسابقات ۲۰۲۲ قرقیزستان را به میزبانی کرمانشاه، بدون کوچکترین حاشیه ای برگزار شد، سرسرای ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) مملو از جوانان علاقه‌مند به این رشته بود.

«صابر رحیمی» اضافه کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در همه زمینه‌ها از جمله گردشگری، رشد و شکوفایی اقتصادی ایجاد کند و هدف داشتن جامعه‌ای شاد و بانشاط است.

وی اظهار داشت: در کسب مدال در ماه گذشته قهرمانان کرمانشاهی سهم بسزایی داشتند، ندا شهسواری در رقابت‌های تنیس روی میز همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال نقره انفرادی و مدال طلای تیمی شد، سبحان یاری در طول یک ماه موفق به کسب مدال طلای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا و رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان  بلغارستان شد، پوپک بسامی سه مدال برنز مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی را به گردن آویخت، ۲ نونهال پینگ پنگ باز، وانیا یاوری و رایا جواهری جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند.
وی، کسب مقام دوم مسابقات هاکی قهرمانی آسیا در تایلند توسط محسن بهلولی و راهیابی به مسابقات جهانی آفریقای جنوبی و درخشش محمدمانی علیخانی والیبالیست کرمانشاهی در قهرمانی نوجوانان آسیا، قهرمان و نایب قهرمانی تیم ملی سپک تاکرا ایران با حضور ۶ ورزشکار و سرمربی کرمانشاهی و کسب مدال بزنر توسط حافظ قشقایی در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی از دیگر موفقیت های ورزشکاران کرمانشاهی عنوان کرد.

وی در پایان گفت: کرمانشاه با دو هزار و ۲۰۰ تیم و ۲۲ هزار ورزشکار باتوجه به سرانه جمعیتی استان از نظر تعداد و کثرت ورزشکاران شرکت کننده رتبه نخست کشور را در جام پرچم داراست.  

استاندار کرمانشاه: جامعه ما به شور و نشاط احتیاج دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha