امام جمعه بیله سوار: کارنامه دولت مردمی در یک سال اخیر قابل تحسین است

اردببل-ایرنا- امام جمعه بیله سوار با تقدیر از اقدامات دولت مردمی در یک سال اخیر گفت: کارنامه دولت علیرغم عدم استقرار کامل قابل تحسین است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی در خطبه های این هفته بیله سوار گفت: تمام اعمال انسان باید بر محور تقوا استوار گردد در غیر اینصورت انسان به بزرگترین خسران و ضرر و زیان مبتلا خواهد شد.

خطیب جمعه بیله سوار با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد اظهار کرد: کودتای مذکور در راستای تامین منافع نظام سلطه و در راس آن،آمریکا بود و باعث شد تمام منابع و ثروت های عظیم ایران توسط آمریکایی ها به تاراج رود و این ناشی از اعتماد مصدق به آمریکا بود.

وی ادامه داد: آمریکا از اول قابل اعتماد نبود و در هر زمان و فرصتی درصدد تامین منافع خود از جمهوری اسلامی است و الان هم که مذاکرات برجامی در حال مراحل پایانی است، توصیه من به تیم دیپلماسی و مذاکره کننده کشورمان این است،تمام جوانب امر را در نظر بگیرند و از اعتماد کامل به غرب بویژه آمریکا اجتناب نمایند چرا که در طول تاریخ آمریکا نیت و اهداف خود را در مقابله با نظام جمهوری اسلامی نشان داده است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به ترور سلمان رشدی افزود: سلمان رشدی دست ساخته غرب و آمریکا بود تا با استفاده از آن اسلام هراسی را در دنیا رواج نمایند که با فتوای حکیمانه امام راحل(ره) جنگ روانی شکل گرفته در دنیا در ارتباط با دین مبین اسلام خنثی و نقشه دشمن نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: این ترور در کشورهایی که ادعای امنیت پایدار دارند ثابت کرد که امنیت شان صرفا در حد ادعا است و در حال تزلزل است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با اشاره به ۲۹مرداد روز جهانی فضای مجازی گفت: تشکیل و احیای شورای عالی فضای مجازی در دولت سیزدهم یکی از برنامه های جدی و عالی آیت الله رئیسی است و این شورا باید در تمامی نقاط کشور تشکیل یافته و بصورت مستمر با برنامه ریزی های لازم از بی برنامه گی های موجود در فضای مجازی شهرستان ها جلوگیری کند. 

امام جمعه بیله سوار با گرامیداشت ۳۰مرداد روز جهانی مساجد گفت: از مسئولان ارشد استانی بویژه استاندار انقلابی و ولایی استان تقاضا داریم در راستای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، با اختصاص بودجه های فرهنگی در راستای شاداب سازی و جذاب سازی مساجد اقدام جدی نمایند.

وی ادامه داد:بیشتر مساجد استان و بویژه شهرستان محروم و مرزی بیله سوار از کم ترین امکانات محروم هستند و این بزرگترین آسیب در جذب حداکثری مردم به مساجد و اماکن مقدسه است.

خطیب جمعه بیله سوار با تبریک فرارسیدن دوم شهریور و آغاز هفته دولت گفت: ما باید خداوند را همیشه شاکر و سپاسگزار باشیم که دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی را نصیب ما کرد.

وی در ادامه با برشمردن عملکرد عالی دولت اظهار کرد: اعضای دولت در این یک سال با عملکرد خود ثابت کردند که تنها مسئولان جهادی و انقلابی به درد این نظام می خورند نه افرادی که به دنبال تامین منافع شخصی خود هستند.

وی تصریح کرد: علیرغم مشکلات موجود در حوزه اقتصاد که دولت به دنبال رفع آن می باشد، اقدامات و کارنامه دولت علیرغم عدم استقرار کامل دولت قابل تحسین است. 
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با تبریک فرارسیدن سوم شهریور روز بیله سوار گفت: در این روز برنامه های مختلفی با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار خواهد شد که مهم ترین و ویژه ترین برنامه، جشنواره جامع مرزداران با محوریت شهدای ۱۳۲۰ شهرستان مرزی بیله سوار خواهد بود و روز سوم شهریور به عنوان روز مرزداران در تقویم رسمی کشور ثبت خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مجلس و فرماندار منطقه در انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه گفت: این اقدام را به فال نیک گرفته و انتخاب فردی جهادی،ولایی و ارزشی برای بزرگترین دستگاه فرهنگی منطقه نوید روزهای خوبی خواهد بود.

وی از زحمات آقای شیخی مدیر اسبق آموزش و پرورش بیله سوار تشکر نموده برای مهندس محسن پور آرزوی موفقیت کرد. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha