۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84859099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهدای گنبدکاووس ادای احترام کرد

گنبدکاووس - ایرنا - محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای شرکت در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار به گلستان سفر کرده است عصر امروز جمعه باحضور در دانشگاه دولتی گنبدکاووس به مزار ۲ شهید گمنام‌ مدفون در این مرکز آموزش عالی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار گلستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مدیران شهرستان‌های استان از همرهان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به گنبدکاووس و شرکت در مراسم استانی بزرگداشت روز خبرنگار هستند.

در مراسم ادای احترام وزیر به ۲ شهید گمنام در دانشگاه گنبدکاووس، فرزند شهید منا "عبدالباقی گلچشمه" و نوه شهید جاوید الاثر "نوری خرمالی" خیر مقدم گفتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که از مسیر زمینی وارد گلستان شده صبح امروز در بدو ورود به استان از پروژه‌های فرهنگی - هنری شهرستان کردکوی دیدن کرد.

بازدید از تالار مرکزی فرهنگی _ هنری در حال ساخت گرگان، حضور در نماز جمعه، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه از برنامه‌های صبح امروز محمدمهدی اسماعیلی در گلستان بود.

وی قرار است عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در گنبد سخنرانی کند.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه‌ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha