حمایت دولت سیزدهم بشارت‌دهنده آینده روشن حوزه فرهنگ عمومی کشور است

گرگان - ایرنا - نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت موثر و گسترده دولت از بخش فرهنگ عمومی گفت: تلاش دولت سیزدهم در این بخش بی‌سابقه بوده و بشارت‌دهنده آینده روشن برای فرهنگ عمومی کشور است .

غلامرضا منتظری روز جمعه در جمع مدیران گلستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت:  استان گلستان با وجود برخورداری از سرسبزی و جنگل‌های انبوه از نظر اقتصادی دارای فقر عمیقی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از جنبه‌های افتخارآمیز گلستان، برخورداری از ظرفیت‌ها و گنجینه های فرهنگی بسیار ارزشمند است و دانشمندان و گنجینه های فرهنگی هنری، این استان را در مقیاس ملی و جهانی در زمره بهترین ها قرار می دهد.

وی با اشاره به حمایت ها و مساعدت گسترده دولت سیزدهم از گلستان اظهار امیدواری کرد با حضور و پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوبات سفر آیت الله رئیسی به گلستان در بخش فرهنگ و هنر هرچه سریعتر اجرا شود.

 حمایت دولت سیزدهم بشارت‌دهنده آینده روشن حوزه فرهنگ عمومی کشور است

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در آیین گرامیداشت روز خبرنگار صبح امروز جمعه وارد گلستان شد.

سخنرانی در نماز جمعه گرگان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان، بازدید از مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی، دیدار با خانواده شهید هنرمند و حضور در آیین گرامیداشت روز خبرنگار از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده وزیر فرهنگ و ارشاد در گلستان است.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه‌ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

امید خبرنگاران گلستان به حل مشکلات حوزه رسانه در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مطالبات فرهنگی مردم گلستان با اجرای مصوبات سفر استانی دولت برآورده می‌شود

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha