۱۱۶۰ نفر از نیروهای اورژانس خراسان رضوی دوره مدیریت مصدومان ترومایی را گذرانده‌اند

مشهد- ایرنا- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا کنون هزار و ۱۶۰ نفر از پرسنل عملیاتی، مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات و پزشکان مشاور و ستادی این دانشگاه در قالب ۵۸ دوره آموزشهای مربوط به مدیریت مصدومان ترومایی  را فرا گرفتند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر علی یزدانی در حاشیه پنجاه و هشتمین دوره آموزشی مدیریت مصدومان ترومایی افزود: این دوره، یکی از استانداردترین و مهم ترین دوره های آموزشی پرسنل شاغل در حوزه فوریتهای پزشکی سازمان اورژانس کشور به شمار می رود.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره آموزشی موجب تغییر نگرش تکنسینهای فوریتهای پزشکی در مواجهه با  مصدومان ترومایی شده و ارتقای سطح ارائه خدمات مناسب درمانی و پزشکی شده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث  دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با کسب مهارتهای علمی و عملی می توان از بسیاری از مرگ و میرها و عوارض و نقص عضو های ناشی از حوادث جلوگیری کرد.

یزدانی افزود: دوره های آموزشی مدیریت مصدومان ترومایی از سال ۹۵ در دستور کار واحد آموزش مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی این دانشگاه قرار گرفت.

پنجاه و هشتمین دوره آموزشی مدیریت مصدومان ترومایی(PHTM) با حضور ۲۴ نفر از پرسنل عملیاتی پایگاههای نواحی پنجگانه اورژانس ۱۱۵ مشهد و نیروهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه به مدت ۲ روز برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha