۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
کد خبر: 84858700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار مشهد: تامین مسکن خبرنگاران پیگیری می‌شود

۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
کد خبر: 84858700
شهردار مشهد: تامین مسکن خبرنگاران پیگیری می‌شود

مشهد- ایرنا- شهردار مشهد در خصوص مسکن خبرنگاران این کلانشهر گفت: تلاش می‌شود با همکاری دستگاه‌های مرتبط و دولت در این خصوص گام‌هایی برداشته شود.

به گزارش ایرنا، سید عبدالله ارجائی شامگاه پنجشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه افزود: البته خبرنگاران نیز برای تحقق این مهم باید پیگیر باشند.
وی اضافه کرد: مشهد قطب موثری در عرصه رسانه در کشور است و اغلب رسانه های شناسنامه دار با نقدهای منصفانه زمینه توسعه شهر را فراهم می کنند.


ارجائی خاطرنشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران باید سرسپرده دین باشند و مدافعان دین باشند که بزرگترین افتخار یک مسلمان است.
شهردار مشهد ادامه داد: همچنین با تمام توان باید از انقلاب اسلامی دفاع کرد که رسانه نیز نقش مهمی در این راستا دارد.
ارجائی اضافه کرد: دفاع از حقوق مردم نیز از موضوعات مشترک بین رسانه و مدیریت شهری است و باید در راستای حفظ مردم از همه ظرفیت ها استفاده کرد و با هیچ فشاری از منافع مردم نباید کوتاه آمد.
شهردار مشهد افزود: مشهد شهر امام رضا (ع) است و برند این شهر با هویت امام هشتم باید پررنگ شود که اصحاب رسانه می توانند با انتشار اخبار خوب نقش مهمی در این خصوص ایفا کنند.


شهردار مشهد از ورود ٢ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان سرمایه از خارج استان برای اجرای پروژه ها خبر داد و گفت: حامی سرمایه گذاری سالم هستیم.
مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: خانه مطبوعات استان، فضا برای فعالیت ندارد و از مدیریت شهری درخواست می شود فضایی برای فعالیت در اختیار خانه مطبوعات استان بگذارد.
علی پاکباز خسروشاهی افزود: رایزنی برای مسکن دار شدن خبرنگاران فاقد مسکن از دیگر درخواستهاست.


در این مراسم از خانواده شهید خبرنگار محسن خزائی، خانواده مرحوم عباس امیریان خبرنگار پیشکسوت ایرنا، خانواده مرحومه المیرا منشادی خبرنگار شهرآرا و خانواده مرحوم مهدی صانعی خبرنگار مشهدی تقدیر شد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha