تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران با ۱۲ مدال رنگارنگ به کشور بازگشت

مشهد-ایرنا- تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران با کسب هشت مدال طلا و چهار نقره از رقابت‌های آسیایی تاجیکستان روز پنجشنبه از تاجیکستان وارد مشهد شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال علاقمندان و مدیران ورزش استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فریبا مددی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون در آئین استقبال از تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران در مشهد گفت: سطح کیفی رقابت‌های بدمینتون کشورهای آسیای مرکزی با حضور تیم‌های قزاقستان و ازبکستان بالاتر از مسابقات بدمینتون غرب آسیا بود، مسابقاتی که پیش از این ایران در آن شرکت کرده و عنوان قهرمانی داشت.

دبیر فدراسیون بدمینتون و سرپرست تیم‌های ملی اعزامی به تاجیکستان نیز گفت: ملی پوشان نوجوان ایران برای نخستین بار از ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه در رقابت‌های بدمینتون آسیای مرکزی شرکت کردند و در مجموع در بخش دختران و پسران و سنین زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال، هشت مدال طلا و چهار نقره کسب کردند.

فرشاد نصرتی افزود: پیش از این، جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های غرب آسیا شرکت می‌کرد و همواره صاحب عناوین نخست رقابت‌ها می‌شد در این رقابت‌ها نیز با تلاش مربیان استانی و ملی بدمینتون بازان ایران توانستند طی ۲ ماه آمادگی به حدنصاب قهرمانی برسانند و موفقیت‌های فراملی خود را تکرار کنند.

غلامرضا باقری، سرمربی تیم ملی نوجوانان هم طی سخنانی با ابراز خرسندی از عملکرد شاگردان خود عنوان کرد: حضور بازیکنان ایران در این رقابت ها، محکی جدی برای آنان بود تا با سبک بازی دیگر حریفان آسیایی آشنا شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha