سرمربی تراکتور: لیگ ایران لیگ پرفشاری است

۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 84858526
سرمربی تراکتور: لیگ ایران لیگ پرفشاری است

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم تراکتوربا بیان اینکه لیگ فوتبال ایران لیگ پرفشاری است، گفت: نبود تماشاگر در بازی فردا در کیفیت بازی تاثیر منفی خواهد داشت.

قربان بردیف روز پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه هر تیمی برای خود تاکتیکی دارد، گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و سازماندهی خوبی دارد و می داند چطور حمله و چطور بازی را مدیریت کند.

سرمربی روسی تیم تراکتور با اظهار امیدواری به اینکه تیمش در پایان هفته پنجم به شرایط ایده آل برسد، افزود: تیمی که دو گل می خورد مسلما در سیستم دفاعی خود مشکل دارد که مربوط به ۳ یا ۴ نفر نبوده و کل تیم مشکل دارد.

وی با اشاره به این که درصدد جذب بازیکنان مدنظر خود هستیم ، افزود: بازیکنی جذب کنیم که به دردمان بخورد و فقط برای پر کردن لیست بازیکن جذب نخواهیم کرد.

بردیف گفت: با حجت حق وردی و چند بازیکن دیگر در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم در روزهای آتی خبر خوبی را به هواداران بدهیم.

وی افزود: باشگاه تراکتور تا حالا هر بازیکنی را خواستم جذب کرده است و هیچ فشاری از سوی باشگاه نبود که بازیکنی را جذب کنیم و باشگاه تراکتور کاملا با سیاست من حرکت کرده است.

وی در مورد بازیکنان تیم تراکتور در بازی اول گفت: از بعضی ها راضی هستم و از بعضی ها زیاد نه و تاکید می کنم که برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم.

تارتار: برای بردن تراکتور به تبریز آمدیم

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: با احترام به تیم تراکتور، باید بگویم فردا برای کسب پیروزی به مصاف تیم تراکتور خواهیم رفت.

مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: امسال بازی راحتی را پیش رو نداریم و همه تیم‌ها تدارک خوبی دیده‌اند و امیدوارم فردا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی گفت: امیدوارم فردا هر تیمی لیاقت دارد به برتری برسد.

بازیکن سابق تیم تراکتور افزود: برای تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمدند و یا تیم‌های جوان حضور یا عدم حضور تماشاگر می‌تواند تاثیر بگذارد اما برای ذوب‌آهن که تیمی ریشه‌دار است و سابقه فینال آسیا را دارد، عدم حضور تماشاگران تاثیر نداشته و ما برای پیروزی به میدان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن نیز تیمی بزرگ و ریشه‌دار است و ما هم برای کسب نتیجه خوب و رتبه بهتر نسبت به سال پیش وارد لیگ شدیم.

تارتار یادآور شد: من با اینکه مربی جوانی نیستم اما به دنبال فلسفه حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران هستم و سعی می‌کنم از آنها چیزی یاد بگیرم و در مورد بازیکنان هم همین نظر را دارم و بازیکنان مطرح می‌توانند الگوی خوبی برای بازیکنان جوان فوتبال باشند.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن اصفهان از هفته دوم لیگ برتر با توجه با فراهم نبودن شرایط ورزشگاه شهید سردار سلیمانی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

این بازی ساعت ۱۸.۳۰ فردا جمعه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود و یاسر همرنگ داور این دیدار و محسن سلطانی و مهدی سیفی کمک های اول و دوم وی هستند، شبیر بهروزی به عنوان داور چهارم در کنار زمین حضور خواهد داشت و رضا سخندان نیز به عنوان ناظر بر امر قضاوت تیم داوری در این بازی نظارت خواهد کرد.

پس از بازی های هفته نخست، تراکتور بدون امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفته و ذوب آهن با یک امتیاز تیم نهم است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha